Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '08

 
Kategori
Aile
 

Jetix

Jetix
 

- Anne ben Jetixe üye oldum, yorum bile yazabileceğim.


- Hadi ya, nasıl üye oldun?


- Valla senin internet adresini verdim, yaptılar.


- Yok artık, kredi kartı numaramı falanda verseydin kızım.


- Ya yok ücretsiz.


- Eh iyi bari, ne yorumu bu.


- Çizgi filmlerle ilgili işte, senin MB varsa benim de Jetixim var artıkın olamaz mı yani?


- ( Allah allah benle aşık atıyor) Yok canım bir şey demedim yaz, paylaş tabi.

Ertesi gün.

- Aaa bak anne yorumum çıkmış.


(Bir kız bir erkek çizgi film karakterinin kız olanına yorum yazmış bizimki.)

“ Aman bilmem ne, salla gitsin, üstüne düşme o bilmem nenin, bırak başkasına takıl, hayatını yaşa, bak nasıl kıskanacak seni”

Bir daha okudum…bir daha okudum…33 yıllık hayatımda kadın-erkek ilişkisi babında hiç aklıma gelmeyecek bir stilin özetini 9 yaşındaki kız yapmış iki satırla.


Bir bahaneyle babasını çağırdım Pc nin başına, o da okudu, aynı dumur suratlarımızla koltuklara oturup uzun süre bakıştık.


Sonra o da bir bahaneyle bana uzanıp kulağıma fısıldadı;


- Moku yedik.

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..