Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '07

 
Kategori
Anılar
 

Jigolo lan bu!

Jigolo lan bu!
 

Ali niye geldik buraya?

— Ne oldu ki? Beni yakından tanımak istemiyor muydun?

— Ben sokakta köfte yiyemem. Ne köftesi bu?

— Tükürük?

_ Iıııy iğrençsin.

— Seni o zaman lahmacuncuya götüreyim. Ne güzel çıtır çıtır!

— Balık yemeye gidelim miii?

— Gidelim ama ben maaşı almadım daha

— Olsun ben ısmarlarım.

— Geçen seferde sen ısmarlamıştın, alışık değilim ben böyle şeylere.

— Aramızda ayrı gayrı mı var?

— Yok mu?

***


— Hüseyin, Ali değil mi o? Yanındaki hatun kim?

— Yeni yaptı o manitayı. Kızı tanımadın mı? Şarkıcı

- Anaaaa valla o. Akşam klipini izlemiştim.

— Çene var adamda oğlum. Kadın radyoya gelmiş. Ali allem etmiş kullem etmiş, ayarlamış.

— Kadın Âli’yi gezdiriyor desene. Herif utanmadan karı parası yiyor ya. Jigolo lan bu!

***


— Ali şu sırıtanlar kim?

— Mahalleden arkadaşlar?

— Neden tuhaf tuhaf bakıyorlar?

— Seni tanımışlardır?

— El sallıyım çocuklara.

—Hüseyin karıya bak, bize el sallıyo. İş bu!

***

— Arabayı sen kullanmak ister misin?

— Burası küçük yer, gören olur şimdi. Dedikodu yaparlar.

— Yaparlarsa yapsınlar,

— Bu gece çalacak mısın benim şarkılardan?

— Çalarım.

— Ben dinliyemiyeceğim ama o saatte, X TV de canlı yayın var...

- Olsun... Ben yinede çalarım...


***

— Şu kırmızı arabayı kullanan Ali değil mi?

— O

— Utanmadan da kasılıyor.

***

— İstanbul’dan arkadaşlarım da gelecek hafta sonu, seni çok merak ediyorlar.

— Sıkılırım ben onların yanında

— Aman ne yabanisin sende.

— Sahi yabani miyim?

- Neyse söyle benim şarkımı da gideyim..

— Kız öyle gezme, ince basma

Adın dansöz edilir.

Sende ki işve ananda olsa

Baban geri dirilir...

— Şeker şey görüşürüz

—Görüşürüz.

— Unutmadan; al artık bi cep telefonu kendine..

— Olur

***

Kadın kırmızı arabasına biner,

Cep telefonu çalar;

— Pınar merhaba ne haber?

— İyilik senden? Dönüyorum...

— Senin külkedisi nasıl?

— Aşk sarhoşu

— Timuçin’in kulağına giderse ikinizde vurur. Oynama çocukla.

- Biraz daha kullanayım.... Atarım..

— Şarkını söyledi mi yine?

— Söyledi safım.

— Nasıldı o

- Kız öyle gezme, ince basma. Adın dansöz edilir.... Hahahahaaa

Ve sıradaki şarkıyı şu anda beni dinleyemese de, çok özel birine çalıyorum... Eğer evdeyseniz perdeleri açın, gözlerinizi kapatın beraber dinleyelim.... ( Radyodaki çocuğunun gözlerinin açılmasına yıllar var)

Foto:http://mizah.milliyet.com.tr

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..