Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '09

 
Kategori
Sosyoloji
 

Kaçmalı mı, kalmalı mı?

Kaçmalı mı, kalmalı mı?
 

Sabah giyindim, işe yola çıktım, beynim serin, temiz.

Şükrettim işim var, krizde ortada değilim. Radyo dinlerim her sabah, haberlerde ergenekon savcılarıyla ilgili haber. Sınırlı öğretilerle bir askere bir savcıya güvenirdik onlarında bu anlamda zayıflıyor olduğunu görmek duymak gelecEkle ilgili sorulara itti.

Kaldırdım kafamı baktım o kadar çok türbanlı var ki.

Ne olacak diye düşündüm, bir oğlum var, ben demokratik bir ortamda büyüdüm mutluyum saçımı boyamaktan, istediğim gibi giyinmekten, çok ta severim rakıyı.

Peki biz nasıl bir gelecek bırakacağız çocuklarımıza? Hangi rejimle yönetilecekler?

Hepimiz bu tehdidin farkındayız ancak elimizde oy kullanmak dışında hiçbir silah yok.Tabii çok önemli işlerimiz yoksa oy vermeye gidiyoruz, biliyorsunuz Türkiye'nin laikleri genellikle Bodrum'da tatilde oluyorlar..... Kim bu değerleri korumak için birşeyler yapabiliyor? Ben yapamıyorum sebebi bizleri örgütleyen, bir araya gelelim çağrısı yapan kimse yok.

Örgütlenenlerin hali ortada, yazıp çizmenin bol keseden atmanın hiçbir anlamı yok.

Neler yapılabilirizin sorgulanması ve acil olarak sadece AYDINLARIN????bir araya gelmesinden çok malesef azınlığın (o azınlık malesef şu anda biziz) tek hedefle tek ses olarak bir araya gelmesi gerekir diye düşünüyorum.

Annanem dua ederdi, devlete zeval verme askeri koru diye, onların dönemi geçti. O jenerasyon savaş sonrası yokluğu ve çağdaşlaşma dönemini yaşadılar...Biz de yokluğu ve gerilemeyi yaşayan bir jenerasyonuz. Kaçmalı mı? Kalmalı mı?


Varsa bir bildiğiniz, şurada ufak bir kıpırtı var derseniz haber verin...............

Sevgiler


 
Toplam blog
: 23
: 1189
Kayıt tarihi
: 16.12.08
 
 

1 Mart 1975 İstanbul doğumluyum. Özel bir sağlık kuruluşunda pazarlama alanında çalışıyorum. ..