Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '10

 
Kategori
Deneme
 

Kaderin ne getireceğini bilemezsin..

Daima bir şeyler girip çıkıyor hayatımıza.. Bizse bazen seyirci kalıyoruz, bazen de "buyur" ediyoruz, nedensiz veya bir amaç uğruna..

Her şey zamansız geliyor, her şey! Düşünüyorum da istediğim her şey gerçekten de zamansız girdi hayatıma ve içimdeki kaos her şeyi silip süpürdü, ben seyirci kalırken.. Hep ben mi hatalıydım, göremedim bir türlü her şeyi, yoksa sen mi? Yanlış anlama, suçlu aramıyorum ben, bu bir isyan, zamansız esip beni deliye çeviren bir rüzgar..

Artık fazla söze gerek yok galiba.. Zaten çok bir şeyim kalmadı söyleyecek, kısa keseceğim bu sefer.. Sana tek diyeceğim:" Kaderin ne getireceği bilinmez!"

 
Toplam blog
: 22
: 455
Kayıt tarihi
: 06.10.09
 
 

26/05/1989 Adıyaman doğumluyum. İlk ve ortaöğrenimimi Adıyamanda tamamladım. Gaziosmanpaşa Üniver..