Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

KADIN GİBİ

KADIN GİBİ
 

KADIN GİBİ

Ben sevdim mi,

(ADAM GİBİ SEVERİM)diyor,

Bir şairimiz.

Adam gibi sezmek,

Kolay da.

İnsanı insan gibi sevmek,

İnsan gibi değer vermek,

Önemli olan,zor olan.

Her günahın bedelini

Her sevdanın zaferini,

İnsan gibi taşıyacaksın,

Yüreğinde,

Önce insanı ,

İnsan gibi düşünüp,

İnsan gibi seveceksin.

Ben..........

Ne adamlar gördüm,

Değil adam gibi sevmek,

Kendi gölgesinden bile kaçan.

Bu gün sana,

Yarın bir başkasına sevdalanan.

Saman alevi gibi aşklar,

Gelip geçici hevesler,

Ya da,

Maddi çıkarlara dayanan,

Evlilikler.

Adam gibi sevmek

Buysa ,buysa eğer,

İstemem olmaz olsun.

Sevdin mi,

Kadın gibi seveceksin,

Ana gibi,yar gibi,

Korkusuz ve yüreklice,

Gözü kara olacaksın,

Hataları bile bile,

Aşklarını doya doya yaşayacaksın,

Haykıracaksın sevdanı tüm dünya ya

Ben sevdim mi,

Kadın gibi severim,

Çıkarsız,umarsız ve riyasız.

Ölümüne,ölürcesine

(AMA İNSAN GİBİ)

İnsancasına

Yaratılmışı seveceksin,

YARADANIN hatırına.

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..