Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '09

 
Kategori
Güncel
 

Kadınlar aslında ne ister..?

Kadınlar aslında ne ister..?
 

Kadınları memnun etmek sanıldığından kolay” diyen Psikolog Prof. Richard Wiseman, kadınların kalbini kazanmanın 10 romantik yolunu sıraladı...''

ERKEKLERİN aklını; insanlık tarihinin başlangıcından beri kurcalayan, “Kadınlar ne ister?” sorusunun bilimsel yanıtı bulundu. Psikolog Profesör Richard Wiseman’ın; 6 bin 500 kadın ve erkekle yaptığı araştırmaya göre, bir kadının kalbine giden yol, zannedildiği gibi pahalı hediyeler veya seksi iç çamaşırlarından geçmiyor. “Düşünülenin aksine, kadınları memnun etmek için büyük paralar harcamaya gerek yok” diyen Wiseman, kadınların kalbini kazanmanın on romantik yolunu sıraladı: (Milliyet Yaşam)

Evet Sevgili dostlar; Bakınız bu yollar, hangileriymiş..?

*Gözlerini kapatın ve ona bir sürpriz yapın...

(Evet...Arkasından yavaşça yaklaşın ve, kocaman ellerinizle kadınınızın gözlerini yuvalarına yapıştıracakmış gibi kapatın, daha sonra şunu sorun..! Bil bakalım ben kimim..? o da size, Ahh gözleri kör olmayasıca herif...gözlerimi yuvalarına tıkadın...neymiş bu sürprizin bakalım..? diyecektir... İşte tam bu sırada; ona sürpriz olarak, senin üzerine kuma getirdim diye sürprizi patlatın bakalım neler oluyor...!? Denemesi yürek ister..!!! )

*Hafta sonu için onu ilginç bir yere götürün...

(Bu hafta sonu ona; hadi bakalım hanım, hazırlan gidiyoruz... diyerek kolunuza takın ve önce sana güzel bir kıyafet beğenmiştim onu almaya gidiyoruz diyerek, alışveriş merkezine götürün, bırakın o beğendiğini alsın ve daha sonra hazır buraya kadar gelmişken bizim takımın maçını da izleyip öyle Aşk yuvamıza gidelim deyin...!? Gidebileceği en ilginç yer, herhalde binlerce erkeğin hep bir ağızdan yer yer küfürler ettiği stad olabilir...!!!! )

*Ona bir şarkı ya da şiir yazın...

(Sevdiğiniz kadına; şarkılar veya şiirler yazacak kadar edebiyat ile ilgilenmiş olabilirsiniz... Ama; bunu okul yıllarında kalmış olan, platonik aşklar için yapmış olma olasılığınız, evlendiğiniz veya evlenmeyi düşündüğünüz kadın için yapamıyacağınız anlamına gelmez... Sadece; spor gazetelerinden, az biraz kafanızı kaldırıp, edebi eserleri de okumak size ilham perilerini gönderecektir... Yalnız; aman dikkat edin ve o ilham perisine kur yapmak için bu şansı harcamayın...!!! Benden söylemesi...)

*Ona bugüne kadar tanıştığınız en muhteşem kadın olduğunu söyleyin...

(Sevgili dostlar, bu yolu hiç denemeyin bence... Çünkü; biz buna hayatımız boyunca hep başvurmuşuzdur...! Ve maalesef ki her defasında, kadınlar buna pek inanmazlar... Ben bu maddeden vazgeçtim, sizi bilmem...!!! )

*İşyerinde kötü bir gün geçirmişse ona sıcak bir banyo hazırlayın...

(Bu fikir de; fena sayılmaz... Ama biz erkek milleti, banyoyu her kullanmamızdan sonra, arkamızdan birileri (!) her zaman banyoda temizlik yapar... Bu durum da; bizim hazırlayacağımız banyo, Kraliçelerin süt banyosu gibi olamayacağına göre, o banyoya girmeden önce kadınlarımız sıkı bir temizlik yaptıktan sonra kendileri hazırlarlar gibi geliyor bana..!? Sizce..? )

*Ona romantik bir mesaj ya da e-posta yollayın ya da evin herhangi bir yerine bir aşk notu bırakın...

(Sevgili dostlar; flört dönemlerimizde, mesaj yada e-posta'lara çok sıklıkla başvurmuş olabiliriz ama, evlendikten sonra eve bırakacağımız aşk mesajı da şöyle olurdu herhalde..? Hayatım; bu sabah, senden önce uyandım ve bir süre seni uyurken izledim. Bana kahvaltı hazırlaman için, seni uyandırmaya kıyamadım... Bugün işyerinde simitle geçiştiririm... Ama akşama güzel bir mantı yapmazsan, gerisini sen düşün...! Olabilir...!!! )

*Yatağına kahvaltı getirin...

(Bu; yatağa kahvaltı getirme mevzuu, televizyonlarda bolca izlediğimiz yabancı dizi veya filmlerde olacağı için, Erkekliğin kitabında yada delikanlıyı bozma mevzuunun, arkadaşlar arasında Kılıbıklık ile ilişkilendirileceği düşünülürse, biraz zor..! Ama tam tersi durumda; yani hanımın bize yatakta kahvaltı getirme durumu, yine arkadaşlar arasında, övünç meselesi olabileceği için, Erkek adamlık ile ilişkilendirilecektir... Öyle ama...!!! )

*Üşürse ona ceketinizi verin...

(İşte tam burada, romantik erkek modeli ortaya çıkar ki, bu durumun sonrasındaki evrelerde, yatakta yorgan paylaşma konusunda, hafif çapta didişmelere dönüşme olasılığı biraz daha ağır basıyor...!!! )

*Çalıştığı yere çiçek ya da çikolata yollayın...

(Çiçek yada çikolata yollamak kolay da, bu işin altında bir bit yeniği aramaya çalışırlarsa, işte o zaman zor durumlarda kalma ihtimalini de göz önünde bulundurmalı derim...! Malum; kadınlarımız her daim şüpheci olurlar, bana çiçek yollaması yada çikolata yollaması pek hayra alamet değil, acaba beni birileriyle aldatıyor mu.!? ve bana belli etmemeye çalışıyor gibi hissediyorum...diyebilirler..! Kadınları hisleri kuvvetli oluyor ya..!!! )

*Sevdiği şarkıları derleyin...

(En zor olanı da; bu şarkı derleme meselesi... Çünkü; kadınlar her türlü şarkıda, kendilerinden birşeyler bulurlar... Bunun için MP3'lerden kolleksiyon yapmanız, daha doğru bir seçim olur diye düşünmekteyim...!!! )

Evet sevgili dostlar; Bana göre kadınlar, aslında bir çok şey isterler... Çünkü; onlar için neler yapsak, yinede az kalır... Bence en çok istedikleri, sadece sadakat ve saf bir sevgi... Hepsi bu kadar... Gerisi teferruattan başka bir şey değil...!

Herkese sonsuz saygılarımla sevgili dostlar...

 
Toplam blog
: 122
: 2970
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Ankara Doğumluyum... Yazı yazmayı, çizmeyi, okumayı, izlemeyi, dinlemeyi, vb...vb... seviyorum. Bodr..