Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '07

 
Kategori
Mizah
 

Kadınlar neden lavaboya çantayla giderler

Sürekli olumsuzlukları düşünmek halet-i ruhiyemi öyle bir etkilemiş ki espritüel kişiliğim tehlike altına girmiş haberim yok. Şimdi sizlerle üniversite yıllarımda başımdan geçen ve acizane kahramanlığını üstlendiğim bir hadiseyi aktarayım.

Yer okul kantini. Samimiyet düzeyi yüksek kızlı erkekli bir arkadaş topluluğu olarak 10-12 kişi, iki masayı birleştirmiş sohbet ediyoruz. Bi ara şöyle bir diyalog gelişti bu cemaat arasında.

Sena: Emel hadi bi lavobaya gidelim dedi ve ikiside çantalarını alıp masadan kalktılar. Tam masadan ayrılacaklarında bi cinlik geldi aklıma ve dedim ki:

-Kızlar bir saniye oturun bi sorum olacak ona cevap verin sonra gidin dedim. Sağolsunlar kırmayıp oturdular. Ve tarihi soruyu patlattım.

-Kadınlar neden tuvalete (lavaboya) çantayla giderler. Tabi açık yüreklilikle bir çok cevap aldım. Şöyleydi cevaplar

-Ya içinde makyaj malzemelerimiz var. Onun için çantası gitmemiz gerek.

-Eeee. Sanana be. Özel bi takım nedenlerimiz olamaz mı? (Reglden bahsediliyo olsa gerek)

-Çevreye güvenimiz yok. Belki içini karıştırırsınız diye.

Gibi bir çok cevap aldım soruma karşılık. Sonunda da bana soruldu sence niye. Bende patlattım cevabı.

-Kızlar dürüst olun şimdi. Erkekler lavobaya gittiklerinde ellerinde tutabilecekeri bir şeyleri var. Ama sizin yok. Bu dengeyi sağlayabilmek için çanta alıyorsunuz yanınıza.

Bu cevap çay içen bi dostumun çayı puskurmasına masanın kahkahaya donatılmasına neden olmuştur. Hatırıma geldi ve asık yüz ifademin yerini tebesüme bırakmasına neden olmuştur. Demek ki kadınlar neden lavobaya çantayla giderlermiş...

 
Toplam blog
: 18
: 381
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

1981 yılında Konya'da dünyaya geldim. Şu an mağazacılık işiyle uğraşıyorum. Evli ve bir çocuk bab..