Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

22 Ekim '07

 
Kategori
Mizah
 

Met Ajans Haber (Sınıf Geçme)

Met Ajans Haber (Sınıf Geçme)
 


Ajansımız yine araştırmacılık örneği vererek, dev bir araştırmaya imza atmış olmanın gururuyla sunar!


Öğrencilerin okullarında başarıyla okuyarak bir üst sınıfa geçmesi hususunda ince bir araştırma yaptık! Konuyla alakalı olarak, sokaktaki adamlar ve dahii kadınlarla bir çok röportajda yaptık! Eski toprak bir vatandaşın konuya hassasiyeti bi hayli enteresandı doğrusu... Kendisi olaya şu şekilde parmak basıyordu...


"Bizim zamanımızda adam olmak için okunurdu azizim... Şimdi ise alınacak pahalı hediyeler için okunuyor"!


"Nasıl yani"?


"Eskiden onur savaşı verilir, başarılı olunurdu... Sonuçta hediye belki alınır, genelde alınmazdı... Lakin hediye alınmış, yok efendim alınmamış, bu öğrencinin pekde umurunda olmazdı... Bizim bir aferinle başımız göğe erer, sevinçten mıçımız tavana vururdu... Çünkü hedef hediye değildi".


"Hediye dediniz de neydi bunlar"?


"Sınıf geçme hediyeleri tabiiki birader".


"Biraz açarmısınız"?


"Benim ailemin bütçesi pek müsait değildi... O nedenle hiiç hediye almadım ben ailemden... Pardon birader, başkasına ait bir hediyeyide ben açamam doğrusu"!


"Hediyeyi değil efenim, ben konuyu açarmısınız demek istedim".


"Haaa ööle desene yaw... İlkokulda bir kuru aferin bize yeterdi... Şimdikilere cep telefonu alınıyor. Ortaokulda futbol topu bizim jenerasyonun sınıf geçenlerini mutlu ederdi... Şimdikileri bilgisayardan aşağısı kurtarmıyor. Lisede ancak bisiklet alınırdı, o zamanların en büyük hayaliydi belkide... Zamane çocuklarına ise son model otomobil alınıyor en sıfırından. Hatta bütün bunlar hediyeliktende çıkmış, rüşvet gibi olmuş! Baştan konuşup, anlaşıp işi garantiye alıyor şimdiki veledler... Bir sözleşme yapmadıkları kalıyor anlayacağınız azizim".


"Pes yaw, pes yani... Hakkaten biz çok ucuza okumuşuz... Bedavaya kafa patlatıp, boğaz tokluğuna mürekkep yalamışız"!!!

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..