Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '07

 
Kategori
Mizah
 

Tuvaletlerde neden uzun kalınır?

Tuvaletlerde neden uzun kalınır?
 

Tuvaletlerde neden uzun kalınır?

Ben sebebini bilmiyorum.

Hatta çok kavgalar da yaşanabilir tuvalet sırasından dolayı.

İhtisas sırasında, sabaha kadar yoğun nöbet sonrası kullandığımız bir asistan tuvaleti ve banyosu vardı. Sağolsun, kıdemli asistanımız “leman” dergisini, bir de sigara paketini alır girerdi. Bir saate yakın kalırdı. Diğer tuvalet ve banyoyu bekleyen diğer asistanlar kıdemlimizin umurunda olmazdı. Ben “iyi ki kalın tıp kitaplarını alıp girmiyor, o zaman akşama kadar çıkmazdı.” diyordum. Kimse yaptığım espiriyi de anlamıyordu.

Zaten, oldum olası tuvalette kitap okuma nedenini hiç anlayamadım.

Git koltukta, yatakta rahat rahat oku.

O kadar kötü kokunun içinde, herkes sıra beklerken, okumak ne keyif verecek insana?

Tuvalet dediğin insan bir iki dakikada ne yapacaksa yapar. Bir iki dakika da traş olur. Beş dakikada bitmesi lazım değil mi?

Bir defa tuvaletten çıkmama nedeniyle, içerdeki ile dışarıdakinin kavga ettiği, bunlardan birinin kafasına aldığı darbe nedeniyle vefat ettiğine de şahit oldum.

İşte basit gibi görünen tuvalette kalma olayı insanın hayatına bile mal olabiliyor.

Kimi insanlar tuvalette iken bir yandan telefonla konuşur.

Zaten cep telefonları insanda özel hayat bırakmıyor. Tuvalette, banyo da iken gelse bile cevap vermek zorundasın. Vermesen karşı taraf anlamıyor. Ona “tuvalette idim, o nedenle cevap veremedim” de diyemiyordun.

Bir doktor arkadaşım vardı. Hanımı üniversiteyi bitirmişti. Hanımın üniversite diploması bir işe yaramamış, iş bulamamıştı. Arkadaş çok sinirlendi bu duruma, hanımının işe yaramayan, diplomasını çerçeve yaptırıp, tuvalete asmış. Doktorlar her zaman normal olacak değil ya? Sebebini soruyorduk, o da cevap veremiyordu. O diploma aylarca kaldı orada. Sonra bir gün kaldırmışlar.

Komik ama, aklımıza birçok şey tuvalette geliyormuş. Ama bu da bence, tuvalette uzun kalmamız için geçerli bir sebep değildir.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..