Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Azerbaycan'da televizyon kanalı kapatıldı

Azerbaycan'da televizyon kanalı kapatıldı
 

Aslında bu haber yeni değil.

Olay 15 Eylül’de olmuş.

Yani bir aydan fazla zaman geçmiş.

Ama nedense ne milliyet blogda ne yazılı ne görsel basında bu haberi duymadım.

Haber bana ilginç geldiği içinde blogda yazmak zorunda kaldım.

Kanalın adından, bahsetmek istemiyorum. Aslında bu haber birçok internet sitesinde yer almış.

Google'da "tv kapatıldı" yazmanız, detayları ile bu olaya ulaşmanızı sağlıyor.

Azerbeycan’da yayın yapan (ismini vermiyorum) ama bildiğimiz bir televizyon kanalı ‘Amerikancılık’ suçlaması ile kapatıldı. Türkiye’de ulusal yayın yapan bir televizyon ile bağlantılı olarak Azerbeycan’da yayın yapan ve aynı adı/logoyu taşıyan televizyonu bir ay önce ‘Amerikancılık’ yapıyor diye kapatıldı.

Ulusal TV’nin haber bülteninde yer verdiği haberin ayrıntıları şöyle; 15 Eylül günü yayınlarına son verilen televizyon kanalının, daha sonra Hazar TV adıyla yayınlarına bir süreliğine devam edeceği belirtilmiş. 11 Ocak 2000’de Azerbaycan’da kendi stüdyolarında yayın yapmaya başlayan televizyon kanalının bölgede Amerikan propagandası yapıyor suçlaması ile yayınlarına son verilmesi aklıma soru işaretleri getirmedi desem yalan olur.

Azerbaycan da yayın yapan televizyon kanalının Türkiye’de yayın yapan kanal ile önceki yıllarda ortak yayın yaptıkları biliyorduk. Türkiye’de yayın yapan ulusal televizyon ve gazetelerde bu olayın yer almaması da benim ilgimi çekti.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..