Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kahramanlar da değişiyor…

Kahramanlar da değişiyor…
 

Uğur Dündar kahramanlarımdan biriydi benim…( Hala öyle)

Batman’la Örümcek Adam karışımı bir şey…

Mikrofonlu Şövalye…

Kötülerin ve kötülüklerin korkusuz savaşçısı…

&&&

Geçen gün yaptığı açıklamayı okudum gazetede…

“ <ı>Benim ve ailemin başına bir şey gelirse sorumlusu;... ”

&&&

Sıfatları boş verelim…

Gazeteci ya da politikacı, bakkal veya mühendis sonuçta insan değil miyiz hepimiz?

Bir insan, bir insana dünyayı nasıl zindan eder?

Ekmeğini elinden mi alır?

Komplo mu kurar?

Sevdiklerine zarar mı verir…

İftira mı atar?

Daha da ileri gider, öldürür mü?

&&&

Haberleri çocuklarınızla izleyebiliyor musunuz?

İzliyorsanız! Bazı kavramları sordukları zaman nasıl cevap veriyorsunuz?

Baba; o çarşaflı teyze neden çöp tenekesinden yemek artıklarını topluyor?

“ Fakir kızım”

Neden fakir baba?

“ Kocası çalışmıyor ondan!”

Kocası neden çalışmıyor baba?

“ Fabrika kapanmış ”

Fabrika neden kapanmış baba?

“ Kriz yüzünden…”

Kriz ne demek baba?

“ Hadi yemeğini ye sen…”

Baba hayatı zindan etmek ne demek?

“ Hayatı yaşanılamaz hale getirmek demek”

&&&

Türkgücü köyüne gittim cumartesi öğleden sonra, adağımız var onu keseceğiz…

Selahattin isimli bir ağabeyle tanıştım, tipik yurdum insanı… Egeli… Çandarlı ile Dikili arasında bir köyden…

“Trakya’ya nasıl düştün?” diye sordum…

Hazır cevap…

Aktarmalı geldim” dedi…

Amerika’da kalmış dokuz yıl, aşçılık yapmış, sıkılmış bir gün, elinde avucunda ne varsa satıp atlamış uçağa…

Yol uzun, ne yapacağım diye düşünürken… “ İnsanlarla uğraşacağıma hayvanların ağız kokusunu çekerim” demiş…

Trakya’ya yerleşmiş…

Pek çoğumuzun dillendirdiğini o yapmış, on tane koyun almış, vurmuş kendini kırlara…

Vedalaşırken, kıdemli çoban olarak tavsiye etti mesleğini…

Giderken arkamdan seslendi… “ Güdülmekten bıktığında gel… Beklerim…”

&&&

Kahramanlar da korkuyor artık...

İnsanlar “ eskiden” diye başlayan cümleleri daha sık kuruyor…

Kelli felli adamlar çocuk olmak istiyor…

Babalar ana haber bültenlerinde televizyonları kapatıp, çocuklarına pembe masallar anlatıyor…

Uyuyan prensesi öpmesi gereken prens attan düşüyor…

Yedi cücelerin hepsinin adı; Asabi

Kurt; kırmızı başlıklı kızı da yemiş, hatta kırmızı başlıklı kızın, ninesinin, evinin tapusunu, kendi üzerine yapmış!

Ve final;


Hepimiz kel oğlanız!!!

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..