Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '15

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Kakaolu Islak Kurabiye

Kakaolu Islak Kurabiye
 

Tariflerime beğenilen kurabiye tarifleri ile devam ediyorum ve beğenilen bir kurabiye olan kakaolu ıslak kurabiye tarifini sizlerle paylaşıyorum.

Kakaolu Islak Kurabiye malzemeleri:
1 tane yumurta
1 çay bardağı sıvı ile yağ
1 çay bardağında şeker
yarım pk. margarin
4 yemek kaşığı ile kakao
1 pk. kabartma tozu
1 pk. vanilya
3 su bardağı ile un
 
Şerbeti için ;
2 çay bardağında su
2 çay bardağı ile şeker
 
Kakaolu Islak Kurabiye yapılışı:
Öncelikle su ve şekeri kaynatıyoruz ve soğumaya bırakıyoruz. 1 tane yumurtayı mikserimiz ile çırpıyoruz.
Yağı ile şekeri katıp  5 dk. kadar yeniden çırpıyoruz.
Diğer tüm malzemelerimizide ekleyip yoğuruyoruz.
Kulak memesi kıvamına gelene kadar  çırpıp kulak memesi kıvamında hamur elde ediyoruz
Hamurumuzda küçük parçalar koparıp yuvarlayoruz ve yağlanmış tepsiye diziyoruz ve fırına alıp pişirmeye başlıyoruz.
Kurabiyelerimizin üzerleri çatlamaya başladığında kürdan ile pişip pişmediğine bakıp fırını kapatıyoruz.
Sıcak kurabiyelerimizi önceden hazırladığımız ve soğuttuğumuz şerbetimizin içine bırakıp 2-3 sn. sonra tekrar alıp servise sunuyoruz.
 
 
Toplam blog
: 156
: 394
Kayıt tarihi
: 08.06.15
 
 

Gastronomi ve Mutfak Sanatları dalında eğitim aldım.En iyi ve en kötü günlerimde beni her zaman e..