Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '10

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Kakaolu parça pinçik kek

Kakaolu parça pinçik kek
 

Tatil... Çoluk, çocuk evdeyiz hep. Çocuklar yaş pasta istedi. Artık üşene üşene mutfağa girdiğim için mi bilmem , yaptığım pandispanya kek hiç kabarmadı. Ne yapayım diye düşünürken aklıma keki parçalayıp muhallebiyle karıştırmak geldi. Keki parçalayıp uzun borcama yerleştirdim. Cevizleri kekin arasına serpiştirdim. Muhallebiyi kekin üzerine boşalttım.

Pandispanya Kek

4 yumurta

4 fincan şeker

4 fincan un

2 yemek kaşığı kakao

1 paket kabatma tozu

Muhallebi

3 bardak süt

3 yemek kaşığı un

yarım su bardağ şeker

Hepsi karıştırılıp çırpılır ve pişirilir. Soğuyunca bir peket kakaolu krem şanti katılarak tekrar çırpılır. Kekin üzerine sürülür.

 
Toplam blog
: 78
: 2343
Kayıt tarihi
: 11.08.07
 
 

Unlarla uğraşmayı seviyorum; unutturuyor bana üzüldüğüm şeyleri. Mutfak aşkımın en kötü tarafı, işim..