Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Kalbim gökkuşağı

Kalbim gökkuşağı
 

Kalbim gökkuşağı!


Yine aynı müzik bak kulağımda. Gözlerimi kapamış bir sağa bir sola sallanarak notaların içinde kaybolur gibi kendim çalıyorum sanki piyanoyu. Gözlerim kapalı. Zihnimde sen. Her halin. Sıcacık, bilgece bana bakışın. Senin gözlerinle kendime bakıyorum, yemek yediğimiz masadan. Beni gerçekte nasıl gördüğünü bilmiyorum elbet ama, sana göründüğümü sandığım şekliyle kendime bakıyorum senin gözlerinden. Yine başımı sağa eğmiş ve dudaklarımda vazgeçemediğim hep aynı o gülümseme. Bu gülümsemenin bana yakıştığı geçiyor aklından. Şarabını bardağının içinde çalkalayıp bir yudum daha alıyorsun.
Şarap en kırmızısından.

Dışarıda yağmur mu yağıyor ne? Bahar gelmiş oysa ağaçlara. Benim gönlümde açan beyaz çiçekler gibi çiçeklenmiş etraf. Ağaçlar her renk. Kalbim gökkuşağı. Gözlerindeki ifade ile rengi değişiyor kalbimin. Bazen kırmızısı çok, bazen mavisi, bazen güneş sarısı gibi sımsıcak.

Sana bakıyorum. Kendi gözlerimle, seni gerçekte nasıl gördüğümü düşünüyorum. Hep aynı kare canlanıyor gözümde. O sımsıcak sarılışın bana. O sıcacık sarılışında küçücük kalışım. Kendimi senin yanında küçücük hissedişim ve bu histen oldukça memnun kalışım. Omuzlarına dayadığım başımda, hiçbirşey söylemeden kalmak istiyorum, anı durdurmuş gibi. Sen o masada konuşuyorsun ben bunları düşünürken. Başım sağa eğik, dudaklarımda vazgeçemediğim hep aynı o gülümseme.
Şarabımdan bir yudum alıp, s Söylediklerine cevaplar bulmaya çalışıyorum kendimce,

Dışarıda yağmur mu yağıyor ne? Gece karanlığının sesiyle dans ediyor sanki yağmurun sesi. Dinlediğim piyanonun sesinin yağmurun sesiyle karıştığını farkedip açıyorum gözlerimi.

Dinlediğim müzik gerçek, içtigim şarap hayal.

Farkediyorum ki...

Özlemişim ben seni!

 
Toplam blog
: 91
: 1012
Kayıt tarihi
: 24.02.09
 
 

Yazmak bir tutku benim için. Yıllardır yazmayı seven biri olarak, bilgisayarın icadı ve gelişen t..