Kalbim kırıktır / Şiir / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Kalbim kırıktır

Kalbim kırıktır
 

Kalbim kırıktır
beni bıraktın gittin.
bana hiç yüz vermedin
oysa seninle pişpirik oynardık
belki oynamazdık da öyle görünürdük
işte arada konuşur, gülümserdik
“Nasılsın?” derdik, hiç olmazsa
hiç olmazsa ufak ufak
umutlar büyütürdük içimizde
keşke derdik
belki sen demezdin de
ben hep öyle düşünürdüm
ufak iki odalı evler kurardım
en beğendiğin çavlanların dibine
odalarına en güzel resimlerini asardım
süslerdim saçlarını, tokalar takardım
daha neler neler…
İnsan düş kurmaz mı işte
Düş kurardım
Düş kurmak da yasak değil ya!

Beni bırakıp gittin
bir de üstelik alay ettin
güldün
oysa güller açılırdı güldüğün yerde
Şimdi artık güzel değilsin
Git
Seni kim beğenirse beğensin
İçimdeki aşk bitti
Zorla değil ya…

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..