Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Kalbime

Kalbime
 

KALBİME


Bal akan dilinle beni bağladın
Sultanlık tacını taktın kalbime…
Yanık türkülerle yaman dağladın,
Aşkın çivisini çaktın kalbime…

Servi boy, hilâl kaş, endam yerinde
Bir deli sevdadır eser serinde
Ben de seni buldun her seferinde
O kadar içten mi baktın kalbime…

Gönlüme taht kurdun içli sesinle,
Kalbimi hapsettin aşk kafesinle,
Bir tatlı tebessüm, mis nefesinle
Çağladın duruldun aktın kalbime…

Hayalimde çizdim senin resmini,
Düşlerde yaşattım bütün cismini,
Dilimden düşürmem ölsem ismini,
Anladım helâldin, haktın kalbime.

Bazen kırdın, üzdün, çatıldı kaşlar;
Güldürdün, ağlattın, sel oldu yaşlar;
Sevdamız önünde eğildi başlar,
Harika ışıklar yaktın kalbime…


HARİKA UFUK

 

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..