Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '12

 
Kategori
Deneme
 

Kalpazan sen olmalısın keder

Kalpazan sen olmalısın keder
 

İçimdeki sendin biliyorum, kalbimin kapısını çalıpta kaçan, gözlerime su serpip içimde bi yerlere saklanan sendin.

Yağmurun yağması umrumda değil kapında bekliyor olacağım sen çıkana dek evden, ve tıpkı senin yaptığın gibi saçlarında, gözünde, zihninde dans edeceğim bağıra çağıra söylediğim şarkılarla.

Hiç inandırıcı değilim, ben şarkı bilmem ki. Dans bile edemem. Biliyorum kıpırdamayan bacaklarıma bağlı dudaklarım, ondan tek şarkı bilmemem belki.

Otuzbeş yıl olmuş gündüz yüzü görmeyeli. Karanlıklara hapsolalı. Aradığım senin, içimde hapis olduğunu keşfedeliyse yalnızca bir kaç dakika. Şimdi peşine düşmeliyim.

Gururum yerle bir oldu desem, altında bulunduğum çuvala hakaret mi ederim acaba.

Gitsem-parçalansam-yok olsam-huzursuz olsam-saygısız olsam-gurursuz olsam.

Sıralama sondan başa mı-baştan sona mı bilemiyorum.

Bilincimi sensiz yerli yerine oturtamıyorum. Ağlamak çözüm değil biliyorum ama huzurumun kaçıpta sana mahkum olmam hiç de adil değil.

Sana bakan bir bahar var-bana da bakan bir kış. Sana bakan bir huzur bana bakan bir tuzak. Uzun zaman oldu gözlerine gözlerimi dikmeyeli. Yüreğine dokunmayalı bir ömür oldu. Bakıp da sustuğum, görüp de çağladığım zamanların üstünden çok çok zaman geçti.

İçimdeki sendin biliyorum-bildim-bileceğim. Ama yanılma sana asla geri dönemeyeceğim. 

 
Toplam blog
: 13
: 84
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Lisans mezunuyum. Hemen her tür kitap okudum. Herşeyden farklı tadlar aldım ama benim ruhumda hep..