Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

kanseriyeniyorum.com

kanseriyeniyorum.com
 

söyleyecek sözümüz bitmesin


Uzun zamandır ben ne yaparımda Onkolojideki çocuklarımızın sesini duyurabilirim diye düşünüyordum. İnternette gezinirken bizim derneğin sayfasına girdim ilköğretim okulunun müdürü Ömer abinin katkılarıyla yeni bir site açtıklarını gördüm benim yapmak isteyipte yapamadığımı ömer abi ve ateş bey yapmışlar.

Çocukların içlerinden geleni yazmaları için bir site açmışlar girdim çok güzeldi ama biraz daha çoçuklara moral olsun diye herkesin yazı yazıp yorum yapması gerekiyor ben de yardım etmek için bu yazıyı yazmaya karar verdim tabii bu sizlerin yardımıyla olacak. Onların hastalığa yakalandıktan sonraki dirençlerini, şiirlere yazılara dökmüşler.Ben yazımı kısa kesmek istiyorum sizlerin hemen o siteyi görüp katkıda bulunmanız için, bir yorum bir yazı ile onların yanında olun. Çoçuklarımızdan birinin yazdığı şiir belkide onların söylemek istediklerini anlatıyor.


O LİMANA ULAŞMAK İSTEMİYORUM


O limana ulaşmak istemiyorum,
batmak istiyorum sebepsiz yere en dibe.

Bu sınırsız karamsarlıklar niye?

Yitirmekten mi korkuyorsunuz beni?
Hayır! ! !
Umutları olan ben,
yitirmedim daha kuvvetimi.

Ne oldu sizlere?
Anne, baba ve dostlarım
Nerede o iyimser düşleriniz?

Bir şato kurdum zamanında
o yüce sevginizle.
Şimdi siz o değilsiniz sanki,
sanki bir şey var sizi inciten.

Merhametsizce her yanımı saran şey de ne?

Kocaman bir çaresizlik ve soğuk,
çok soğuk, ısıt beni anne…

Anne, biliyorum.Bir ölü var.
Ama kim? Niye?

Uç diyorsun baba.Nasıl?
Kanadı kırık bir martıyım.
Ölüyüm çoktan, yenildim.
Bir tümöre, çaresizliğime…



Şiir biraz karamsar ancak yazan çoçuğumuzun hastalandıktan hemen sonra yazdığı bir şiir o anki içinden gelenler, hemen söyleyeyim bu şiiri yazan çocuğumuz kanseri yendi.SÖYLEYECEK SÖZÜMÜZ OLSUN LÜTFEN.

www.kanseriyeniyorum.com

 
Toplam blog
: 29
: 1286
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Okumayı ve yazmayı seven ve bunları insanlarla paylaşmayı  barış ve hoşgörünün bütün insanlığa eg..