Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Kar'ı çok seviyorum

                                                                               Kar'ı çok seviyorum
Tepelerde tabiatın incisi bembeyaz kar taneleri şurda burda bütün zarafetiyle toplu berrak kar öbekleri oluşturmuş. Akşam öncesi hava soğuk olduğu için sessizliğe gömülmüş etraftaki temiz toprak, koyu yeşil çimensi otlar, çalı, çırpı, diken, birbirine dolanan ağaçların dalları hepsi birden nemden ıslanmış. Sonra ve sonra zihnim ve gözlerim dünyaya yeniden doğmuşçasına açılıyor ve sevgim karşımda uzayıp giden karla kaplı sıra dağlar kadar çoğalıyor. Dakikalar boyunca ayak uçlarımı ıslatan kar serinliği, zinde bedenim, kötülükten arınmış ruhum ve iyi kalbim bir bütün olarak beni anlatıyor. Büyük Allah’ım ne çok huzurluyum. Gözlerimde umudun çiçekleri ve içimdeki ben güneş açıyor.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..