Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kara delik

Kara delik
 

Uzayda bir kara delik vardır. Nedir bu kara delik diye soracaksanız, öylesine bir kara delik iste. Ne bulursa yutuyormuş. Binlerce ilim adamı yıllardır bunu cözmek için uğraşıyorlar. Banane diyeceksiniz. İlk okuduğumda da ben de aynen öyle dedim.

Daha sonra bu kara delik hep karşıma çıktı. Ben kaçtım, o kovaladı.

Bir gün İzmir'in göbeğinde çıktı .İçi su dolu şekilde koca bir aileyi yuttu. Sonra irili ufaklı şekilde çıktı karşıma. Bizim evlatlarımızı yutmaya başladı. İşte o zaman beni fena halde kızdırdı. Bu ne lanet kara delik, şu son yıllarda yuttuğu insanımın sayısını unuttum artık.

Dün de karşıma Ankara çevresinde çıktı, koskaca bir aileyi yuttu. Sayın dünya ilim adamlarına ve Türkiyede bu konuda uzmanlara buradan sesleniyorum. Bu kara deliğe karşı bir önlem çaresi var mı ? Giden benim insanım, benim canım, sayılar az da değil.

Lütfen sayın hükümet büyüklerime buradan sesleniyorum.Lütfen yurdumuzu şaran bu kara deliklere bir çare bulsunlar. Allah göstermesin nerede çıkacağı belli olmuyor.

Yetkililer artık yukardaki yazılanları bir komedi şeklinde seyrediyorlar.

Ölenlere baş sağlı diler geride kalanlara Allah kuvvet versin. Bu kaçıncı, kim kimi cezalandırıyor. Sorumlu olan en baştaki yerini bir başkasına devretmediği müddetce. Bir günah keçisi bulunur. O da ne olduğunu bilmeden. İçeri ya girer ya da girmez. Can pazarı bu yeter.

Kanalizasyon kapağını açık unutursun ufacık çocuk ölüp gider. Çukuru açarsın yağmur yağar adam arabası ile karada boğulur. Caddenin ortasına 8 metre derinliğinde çukur açarsın bir barikat koymazsın. Sayın savcı ilk önce karayollarından sorumlu müdürü içeri attırsın sonra tahkikata başlasın. Bak o zaman nasıl iplik sökügü gibi herşey ortaya çıkıyor .O şimdi değicek ki filanca belediye sorumlu. Belediye mütahidi, mütahid, sorumlu mühendisi sonun da yolu kapamayı unutan amele kardeş. Hep öyle olmuyormu. Sorumlu vatandaş gel sana Avrupada bu işler nasıl oluyor anlatayım.

Orada da çukurlar açılır. Orada da yol tamiratı yapılır. Orada da yollar cöker. Önce adam tedbirini alır ışıklandırır, başına adam koyar. Gece ışıklandırma lambalarının çalınıp çalınmadığı pilleri veya gazyağları bitmişse sabaha kadar kontrolünü yapan görevlisi vardır. Niye biliyor musun orada en pahalı en mukaddes şey candir. Bir hata olduğu zaman en tepede kimse ondan başlarlar temizlige. Eller uzayda kara delikle bizse yollarda uğraşıyoruz. Bırak Avrupalı olmayı .Önce insan olmayı öğrenelim ki insanın kıymetini bilelim. 28.8.2006

Suçlu bulundu ölen söför.14.3.2007
Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 271
: 1289
Kayıt tarihi
: 20.02.07
 
 

Bütün canlıları seven, kendi penceresinden yaşamı anlamaya çalışan, onlardan bir şeyler öğrenmek ist..