- Kategori
- Deneme
Karanlıkta yürümek

internet'ten alıntıdır.
Karanlığa boğulmuş gün, akşam olmuş...
El yordamıyla, aramakta, karanlıkta kalmış her şeyi, şu nasırlaşmış eller.
Hayat , tek düze devam etmekte...
Gözleri, aydınlığı, unutmuş gibi.
Yorgun bedeni, geceye emanet...
Karanlık göz kırpıyor, sanki onu gören varmış gibi...
Gecenin, nem ve sıcakla, kol, kola verip, sahilden, dağa doğru yürüyüşü, karanlığın bile, nefesini kesiyor.
Yıldızlar, karanlığa, yol göstermeye, ışığın varlığını, karanlığa inat, onun gözlerinin, içine sokmaya çalışıyorlar, ama, o, aldırış etmiyor.
Gece bu, saklıyor tüm kirlilikleri.
Gece bu, anlatatamıyor, karanlığın hissettirdiklerini.
Gece bu, yokediyor, renkleri. Ne kadar zor diyor, KARANLIKTA YÜRÜMEK, UMUT ETMEK, ÜRETMEK , DÜŞMANA YENİK DÜŞMEK...
Aydınlık ,güzel günler, DÜNYALILARIN OLSUN. DÜNYA BARIŞI, KARANLIKLARI BOĞSUN.