Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '06

 
Kategori
Sinema
 

Karayip Korsanları

Karayip Korsanları
 

Yaklaşık 12 sene önce "Gilbert Grape ne yiyor?" diye bir film izlemiştim. O zaman izlerken başrol için "başka adam bulamamışlar mı?" dedim. Baktığın zaman filme bağlamıyordu insanı. Ama filmde kardeşi rolünde ki küçük çocuk akli dengesi yerinde olmayan birini çok iyi oynamıştı. Ben onu başka bir filmde görene kadar onu gerçekten öyle sanmıştım.

Aradan zaman geçti ve o oyunculuğunu çok beğendiğim küçük çocuk TITANIC filminde Jack Dawson rolünde karşıma çıktı ve ben onu bir defa daha hayran oldum. Ama asıl konu o hiç beğenmediğim Gilbert Grape'nin kendisi, oyunculuğuyla o zaman nerden bulmuşlar bunu dediğim, şu anda da inanılmaz beğendiğim, birçok kişinin hayran olduğu, Çarli'nin Çikolata Fabrikasında bir türlü onun olduğuna inanamadığım kişi.

"KARAYİP KORSANLARI"nın çılgın kaptanı Jack Sparrow. 1993 senedindeki Gilbert Grape rolündeki Johnny Depp'le, şimdiki Johnny Depp arasında hem oyunculuk anlamında hem de görünüş de dağlar kadar fark var. Karayip Korsanları zaten bütünün de harika bir film olduğu, Johnny Depp'in oyunculuğuyla bence zirveye çıktığı son zamanların en iyi filmi. Orlando Bloom ve Keira Knightley'in oyunculuklarını da tabiki unutmamak lazım. Filmi dün izledim bu kadar lafın ardından tabi ki herkesin izlemesini tavsiye ediyorum. Aslında tavsiye etmeme gerek zaten hemen hemen herkesin bahsettiği bir film.

Dün aynı zamanda filmin kamera arkasını da izledim ve aklıma gelen ilk şey şu oldu: Bunların yaptığı sinema ise Türkiye'de yapılan filmler ne oluyor? Arada inanılmaz uçurum var. Onları izleyince Türkiye'de yapılanlar üniversite'de sinema bölümünde okuyan öğrencilerin desleri için hazırladıkları filmlerin eş değerinde gibi oluyor.

Bence izleye bilecekler kamera arkası görüntülerini de izlesinler onlar da en az film kadar güzel ve eğlenceli.

Herkese bol seyirler.

 
Toplam blog
: 2
: 916
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

8 Şubat 1984 yılında Ankara'da doğdum. Şimdi Antalya'da yaşıyorum.Uzun süredir de müzik eğitimi alıy..