Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '10

 
Kategori
Mizah
 

Katil kim?

Arkadaşlar yerel bir radyoda program yapıyorlar.

Akıllarına esmiş “Katil kim?” adında bir dizi skeç hazırlayacaklar, bunu radyoda seslendirecekler, Her oyunun sonunda da katili bilene Agatha Christie’nin bir kitabını hediye edecekler!

Bayıldım konuyu anlattıklarında!

“Aferin çocuklar! Yani aklınızla bin yaşayın! Yalnız gece on ikiyi geçmesin oyununuz ki Millet korkmasın! “

“Abi, senden de bir skeç bekleriz!”

“Tabi canım! Birkaç tane hazırlarım size! Beğendiğinizi oynarsınız!”

Tanıtım seslendirmeyi de dinledim! Müthiş bir çığlık ve piyanonun en ayarsız sesi! Gündüz gözüyle korktum!

Acemilik yapmayayım diye görüşlerine ehemmiyet verdiğim ( Abi alıştım buna ben!) bazı değerli arkadaşlara bahsettim bundan! Biriyle şöyle bir konuşma geçti aramızda!

“Nasıl yazayım bu skeci ? Var mı bir öneriniz hanımefendi?”

“Bence katili siz de bilmeyin Ahmet Bey! Sürpriz olsun!”

“Ben bilmesem kim bilecek bunu hanımefendi?”

“Sürpriz işte! Dedim ya!”

Aslında mantıklıydı. Bakarsın skecin bir yerinde ağzımdan kaçırırdım katili herkes bilirdi!

Aklıma gelen Temel fıkrasına uygun bir “katil kim” skeci olacaktı bu!

Hani Tursun’a sormuş ya!

“Saridir, kafestedur, öteyidur, nedur?”

Tursun atmış cevabı!

“Kanaryadur!”

“Pilemedun; hamsidur!”

Neyse fıkrayla beyninizi yormayayım; güzel bir skeç hazırladım! Kimse bilemeyecekti katili! Çünkü, ortada katil yoktu! (Çünkü, katil ortada yoktu diye yazsam cümledeki mana değişiyor gördünüz mü?!)

Arkadaşım metni okuyunca hayran kaldı!

“Ahmetçiğim ya, sende ne cevherler varmış da haberimiz yokmuş!”

“Ayıbettin oğlum! Anamız komplo doğurdu bizi! Ne zannediyordun?”

“Millet acayip aldanacak! Başta bir çığlık sesi var ama kadın havuzda boğuluyor! “

“Tabi! Millet havuzda boğulduğunu tahmin edemeyecek! Akılları çığlıkta!”

“Öyle ya, bu ses nereden geldi!”

“Tabi! Suyun içinden ses gelmez!”

“Sence kim boğdu bu karıyı Ahmet?”

“Katil balina diyene verirsiniz ödülü! En iyi ihtimal o!”

“Ulan balina yok ki hikâyede!”

“Ne yapacaksın balinayı oğlum? Milletin aklı çığlıkta demedik mi?”

Bu Pazar akşamı skeç yayınlanıyor!

Katil balina diyen kazanacak!

Benden duymadınız ha!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..