Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '10

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
832
 

Güvenilirim ama mutsuzum!

Güvenilirim ama mutsuzum!
 

Evet, mutsuzum arkadaşlar!

Silinmişlerle beraber iki bine yakın yazı yazmışım, bunlardan sadece bir tanesi editörlerce önerilmiş!

Bu kadar olmaz!

Daha fazla olmalı yani! (az önceki cümlem ters oldu!)

Onu da ben görmedim! “Yolun*diğer*yarısı” haber verdi!

“Ooo, hadi iyisin Fenerdaş, bakıyorum da editörden önerildin! Darısı *diğer* Fenerlilerin yoluna!” Demese haberim olmayacak!

Bakmıyordum ki o kısma!

Hem güvenilir ol, hem de senin hiçbir yazını önermesinler! Bunda tezatlık görmüyor musunuz arkadaşlar?

İlla şeytanlık yapayım istiyorlar gene!

Dikkat ediyorum da burada çoğunlukla filmlerin ve kitapların tanıtımı çok oluyor!

Bakın ne yapacağım?

Marlon Brando’nun başrolünü oynadığı hikâyeden bir film anlatacağım!

Kim bilecek?

Kim araştıracak?

Güvenilirim ya!

İsmi de “ Sen de mi Marlin?”olacak!

Acayip bir senaryo üreteceğim!

Ama korkuyorum gelen yorumlarda “Abi ben o filmi seyrettim! Ne filmdi be! İki gün etkisinde kaldım!” diyen çıkacak!

Mecburen ben de gaza devam edeceğim!

“Ya ben; bak kırk yıl geçti aradan unutabildim mi? Hele Sofiya Loren gözümün önünden gitmiyor! Zaten onun hatırına yazdım bu blogu!”

Editörler uyansa ne olur?

“Ne bileyim kardeşim? Kırk yıl önce seyrettiğim film! O gün iki film bir arada seyretmişim, karışmışlar! Teknik arıza yani! Bir daha olmaz!” Türü mazerete sığınırım unutulur gider!

Deli olacağım bu gidişle!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Onu da bulamayanlar var kardeşim.. Hemen her gün üç beş blog patlatıyorsun maaşAllah! Bak mesela ben izinden döndüm kafa bomboş, sahi bir blog borç versende yayınlasak:-)) Bugün kandil ya, kat kat sevaba girersin!!!

Arif ÖĞÜTÇÜ 
 26.07.2010 19:26
Cevap :
Hadi iyisin!! MaaşAllahtan!! Bize devlet bile vermiyor! Demek kafayı boşalttın tatilde. Ben köyde düğündeydim, dolu dolu geldim! Bagajda da bir çuval patatesle.  26.07.2010 20:06
 

Ve biz seninle kanka mı olduk artık diye düşündüm.:) Hani durmadan hababamlık yapan arkadaşlar gibi. *Noktasızdır.

derinmavi.. 
 26.07.2010 17:35
Cevap :
Beraat kandilinizi en içten dileklerimle kutluyorum kanka!!! Valla içten bak!! Şahidin de olurum! Savunmanda!! Beraatin kesin!!  26.07.2010 17:54
 

Başka bişicik demem!..

derinmavi.. 
 26.07.2010 15:52
Cevap :
Hep hayallerimde beterin beteri olmak vardır!! Olamadık gitti!!  26.07.2010 16:51
 

Mutsuz olmak için; aranırsa sebep çok. Ama mutlu olmak için, mevcutlar yeter...Burası sanal bir alem, mutsuzluğa etkisinin olmaması gerekir, selamlarımla...

Yurdagül Bağci Alkan 
 26.07.2010 9:37
Cevap :
Bardağın hep dolu tarafını görmüşümdür! Zaten boş bardak olmaz bizde! Hanım bardakları bile su doldurur sular kesilecek diye!! Kerbelacı mantığı var!!  26.07.2010 16:53
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1640
Toplam yorum
: 13554
Toplam mesaj
: 82
Ort. okunma sayısı
: 464
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster