Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

12 Mart '10

 
Kategori
Çalışma Yaşamı
 

Kazanan ve kaybeden

Kazanan ve kaybeden
 

resim internetten alıntıdır.


Kazanan : Her zaman çözümün bir parçasıdır.

Kaybeden: Her zaman problemin bir parçasıdır.

Kazananın: Her zaman bir problemi vardır.

Kaybedenin: Her zaman bir özrü vardır.

Kazanan : ‘Bu işi senin için yapıyorum’ der.

Kaybeden: ‘ Bu benim işim değil ki ‘der.

Kazanan : Her sorunda bir çözüm görür.

Kaybeden: Her çözümde bir sorun görür.

Kazanan : ‘Uzak ama yolu biliyorum’ der.

Kaybeden: ‘Yakın ama yolu bilmiyorum’der.

Kazanan : Çakılların yanındaki çimenleri görür.

Kaybeden: Çimenlerin yanındaki çakılları görür.

Kazanan :’Zor olabilir ama mümkün’ der.

Kaybeden:’Mümkün ama çok zor’ der.

Kazanan : Konuşma yerine yapar.

Kaybeden: Yapmak yerine konuşur.

Kazanan : Ağlamak yerine çalışır.

Kaybeden: Çalışmak yerine ağlar.

Kazanan : Beynini çalıştırır.

Kaybeden: Çenesini çalıştırır.

PAYLAŞMANIN ASALETİNİ BENCİLLİĞİN ÇİRKİNLİĞİNE DEĞİŞMEM.

Aslında bu konuda yazarken, Kazanan Kaybeden, yada Olumlu Olumsuz, yada Güzel Çirkin, yada

Çalışkan Tembel, yada Doğru Yanlış sözcükleri de kullanılabilirdi.

Ama sanırım en iyisi Kazanan Kaybeden oldu çünkü sonuçta bu işleri yapan Kazanacaktır veya

Kaybedecektir.

Ben konuyu okurken çokça düşündüm, doğru buldum ve paylaşmak adına blog yazımı yazdım.

İnşallah beğenirsiniz.

Hepinize kocaman Sevgiler,

Alyoşa/Hülya-2010

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...