Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kelebek etkisi

“Kelebek  Etkisi “; bir sistemin başlangıç verilerindeki küçük değişikliklerin büyük ve öngörülemez sonuçlar doğurabilmesine verilen addır. Edward N. Lorenz’ in çalışmalarından biri olan kaos teorisi ile ilgilidir.

Bu teoriden yola çıkarak diyorum ki;14 Şubat benim doğum günüm. Aynı zamanda “sevgililer günü “, “ kadına şiddete hayır günü”, “ dünya öykü günü “ derken; özelimle koşut birçok anlam yükleniyor her geçen yıl. Ne güzel!

Son bir güzellik ise, geçen doğum günümdeydi. Oğlum, o gün çıkma teklif ettiği kız arkadaşını, pastasını ve puzzle hediyesini alarak yanıma geldi. Bugün nişanlılar. Puzzle başlığı “ kelebek etkisi “.

Her şey bu kadar lehime olunca; ben de daha fazlasını istiyorum katlanırcasına. Bunu desteklemek adına şu dizeleri de ekliyorum:

Konduğu dalın inceliğinden

Düşecekmiş gibi olan

Ama yine de

Kanatları olduğunu bilerek

Şarkı söyleyen kuş gibi ol.

 

Victor Hugo

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..