Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '10

 
Kategori
Edebiyat
 

Kelimeler

Kelimeler
 

Zamanın en zamansız şakasıydın bana,
En olmadık zamanda gelmiştin nedense,
Ve yine öyle en olmadık bir zamanda gittin.
Sürekli ulaşılmazım oldun sonra,
Neyi düşünsem,
Nereye ulaşmak istesem,
Karşıma sen çıkıyodun sanki.
Oralarda bi yerlerde senin var olduğunu bilmek bile yetiyordu bana,
Bir yerlerde nefes aldığını bilmek.
Ve sırf bu yüzden bile seninle hedef belirlerdim kendime,
Eğer şunu şunu yapamazsam, “….” benim en sevdiğim değil diye.
Genelde üniversite vize haftalarında.
Ve işe yarardı da.
Seni sevmeyi seçtiğimden,
Gerçekçi hedefler belirlerdim hep.
Sana söyleyemediğim bütün cümlelerle birlikte,
Sana mutlaka birgün söylemek ümidiyle,
Ve tekrarlayarak,
gerçekleştirmeye çalışıyordum hedefimi.
Ve sana ulaşmak vardı sonra.
Sonunda senin olduğun her şey kolaydı benim için.
Çünkü seni seviyordum.
Bunu sana söyleyemiyordum.
Ama seviyordum.
Sen ulaşılmayı bekleyen en çok istediğim yer,
Hedefimdin benim,
Bütün hedeflerime ulaşmış olsam da,
Sana ulaşamama sürekli bir hedef peşinde yapıyordu beni.
Kelimelerdi seni bana en çok yakınlaştıran.
Yakınlaştırabilen.
Gittin.
Durdum.
Sustum.
Geriye ise şimdi sadece kelimeler kaldı.
Sana söyleyemediğim kelimeler.
Birlikte çıkmadığımız yollar.
Birlikte susamadığımız dakikalar.
Tek başına sustuğumuz günler.
Eksik kalmış şiirler.
Kelimeler.
 
..
© hoPeace
10.10.2010  16:16 / Kahramanmaraş
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..