Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '10

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Kendimize olan sorumluluk

Kendimle ilgili her şey için tam sorumluluk alırım; düşüncelerim için bile zihnimdeki zengin kaynakların denetimini elimde tutarım. Yaptığım ve kendi hakkımda kendime anlattığım şeylerden ben sorumluyum. Hiç kimse bu sorumluluğu benimle paylaşamaz. Başkalarının da kendi sorumluluklarını almalarına izin verir, yardım ederim. Onlar için gerekmedikçe sorumluluk almam. Sorumlu olmaktan hoşlanırım. Bu bana kendim olmamı sağlıyor. Hiç kimsenin, hiçbir zaman hayatımın veya yaptığım şeylerin sorumluluğunu ve denetimini almasına izin vermem. Başkalarına karşı sorumluluğum, kendime karşı sorumluluğun bir uzantısıdır. Kendimle ilgili hiçbir şeyi şansa bırakmam. Ben ve hayatımdaki herhangi bir şey söz konusu olunca tercih ederim. Seçerim. Tercihlerim yalnızca bana aittir. Hiçbir zaman başka birinin benim için tercih yapmasına izin vermem. Ben yaptığım her tercih için sorumluyum. Güvenilir olmaya çalışırım. Kabul ettiğim sorumluluğa uygun olarak yaşamaya çalışırım. Kendi kaderime hükmetmenin sırrını öğendim. Kimseye sorumluluk veya suçu atmam. Mazeret bulmaya çalışmam. Kendi ağırlığımı taşırım. Haddimi bilirim. Çizmeyi aşmam. Her gün aynı zamanda eylemlerim için değil, duygularım, tutumlarım, davranışlarım ve düşüncelerim için de sorumluluk alırım. Geçmişim, bu günüm ve geleceğim içinde sorumluluk alırım.
 
Toplam blog
: 154
: 861
Kayıt tarihi
: 25.01.10
 
 

Rize nin Çamlıhemşin ilçesinde doğdum. 1969 yılında ilkokul,1972 yılında ortaokul,1975 yılınd..