Kendimle sohbetteyim / Şiir / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Kendimle sohbetteyim

Kendimle sohbetteyim
 

Yine bahar,
yine bahar.

Yine bahar girdi kanıma.

Herkes,

neler söylemiş.

Neler yazmış,
yazacak az şeyim kalmış.

Bana çok ayıp olmuş.


Ama yine bahar,
yine bahar.

Yine beni dürtüyor....

Yine aşık ol diyor.

Yine doğduğun mevsimi kutsa diyor.

Hüzünlenme diyor.

Aşk olmasa bile.

Diyor...

Dostlarına,

''Bahar var ama,
aşk yok diye hüznü yasaklıyorum''
de.

Diyor...

Aşkın kendisi bahar.

Bunu anlat onlara diyor...

Sen aşık olduğun için,
anlamazsın sanmasınlar.
Diyor.

Şımarmadın.
Söyle onlara.
Diyor.


Yeniden başla,

aşkını kutla

baharınla paylaş.

Diyor....

 
Toplam blog
: 66
: 576
Kayıt tarihi
: 26.01.09
 
 

1963 doğumluyum. İngilizce öğretmeliği yapıyorum. 20 yaşında bir oğlum var. İzmir' de yaşayan şan..