Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '08

 
Kategori
Dostluk
 

Kendini harcamak

Yakından tanıdığım birçok insanın yaptıkları çok basit hatalar sebebiyle, toplumun diğer bireyleri tarafından layık olmadıkları şekilde söylem ve davranışlarla karşılaşmalarının suçu toplumda mı? yoksa o kişilerde mi?
Bu bir suçsa, bu suçu işleyen bir veya birkaçta suçlu var demektir.Sıralama yapmam gerekseydi, birinci sıraya olayın mağduru olan, iyi niyet elçilerini, son sırayada toplumun diğer bireylerini koyardım.
Kariyer sahibi yada sanatçı veya belli bir mevki makam sahibi insanları, yakından tanıyıp tutum ve davranışlarına analitik gözle bakıncaya kadar, insanın kendi kendini harcamasını çok zor zannederdim.
Randevu saatine uymuyorsan,
İnsanlarla konuşurken gerekli ihtimamı göstermiyorsan,
Fikrine müraacat edildiğinde, detaylara yada alakasız konulara saplanarak ana fikirden uzaklaşıyorsan,
Her yeni tanıştığın insanı, dertlerin ve sorunlarınla sık boğaz ediyorsan,
Üzerine vazife olmayan işlere burnunu sokuyorsan,
Sağlığına dikkat etmiyorsan,
Kişisel ve çevre temizliğine önem vermiyorsan, 3. şahıslar üzerinde bıraktığın, yüzüne karşı söyleyemediklerini olumsuz duygularını arkandan söylüyorlar.


BEN BU DURUMDAKİ DOSTLARIMI UYARMAYI HER ZAMAN GÖREV BİLDİM. TEPKİ ALMAYIDA GÖZE ALARAK. BENİM DOSTLUK ANLAYIŞIM BUDUR. GÖRÜŞLERİME KATILIYORSANIZ, LÜTFEN SİZDE DOSTLARINIZDAN BU VE BENZERİ UYARILARI ESİRGEMEYİN, BÖYLE YAPMAKLA ONLARI KAYBETMEZ KAZANIRSINIZ.
NOT: Bu yazı yaşanmış gerçek bir hayat deneyimidir.

 
Toplam blog
: 9
: 813
Kayıt tarihi
: 24.07.08
 
 

1957 yılında GAZİANTEP'de doğmuşum. Yüksekokul mezunu olup bu yaşa kadar hep ticaretle uğraştım. Kiş..