Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '08

 
Kategori
Beslenme / Diyet
Okunma Sayısı
1065
 

Kesinlikle yasak, aklına bile getirme şişmanlarsın!!! grubu besinler

Geldik kesinlikle yenmemesi gereken gıdalara. Tabii dilediğiniz kiloya indikten sonra koruma döneminde bunlardan da yiyebilirisiniz ama nasıl yemeniz gerektiğini ayrıca yazacağım. Şimdi önemli olan hangi besin maddelerinin bize kilo aldırdığını öğrenebilmek...

İçecek grubu; hazır meyve suları, tüm gazlı ve kolalı içecekler, içine şeker katılmış tüm sıcak/soğuk içecekler

Meyve grubu; üzüm (tüm çeşitleri), muz, dut, incir, nar, kestane, konserve meyve salataları

Sebze grubu; havuç, pancar, patates

Tahıl grubu; pirinç, irmik, mısır, tüm rafine olmuş diğer tahıllar

Unlu gıdalar; beyaz un, beyaz ekmek, tüm beyaz unlu mamüller, unlu soslar, makarna, nişasta çeşitleri, pirinç unu

Şarküteri grubu; karaciğer

Kırmızı et grubu; et yağları, et schnitzel, et pane, ekmek/galeta unu ile yapılmış köfteler

Beyaz et grubu; kümes hayvanı etinin derisi, tavuk schnitzel, tavuk pane

Deniz ürünleri grubu; balık pane, unla marine edilmiş kalamar vbg.
Baharat ve tatlandırıcılar; ketçap, şekerli soslar

Kuruyemiş; kuru dut, kuru incir, hurma, şam fıstığı, leblebi

Şeker grubu; şeker, tüm şekerli mamüller, meyve şekerlemeleri, bal, reçel çeşitleri

Farkında mısınız? Yenebilecek besinler ne kadar da çoktu, oysa bizi şişmanlatanlar bu kadar az sayıda gıda, öyleyse işimiz çok kolay!!!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Off off Ebru Hn mı bu sayfayı hazırlaması için 4 gözle bekleyen zayıflamayı bu sayfaları okuyanlardan daha çok isteyen ben strese girdim şimdi ben.Ne yiycez ne yemiycez nede vardı glisemik nede yoktu sabahtan beri bunları düşünmekten helak oldum.Ya bu öğünde yediğimiz yemekte glisemik oranı yüksekse off strese girdim fena :(((((

BINNAZ SÜRÜ 
 07.02.2008 13:27
Cevap :
Yok yok öyle strese girip, bunalmak. yediğiniz yemeklerin glisemik oranını değil seçtiğiniz gidaraların glisemik indeksini düşünürseniz daha kolay halledersiniz. Aslında şöyle sindire sindire ilk yazdığım yazıdan itibaren tekrar okursanız sistemin mantığını daha kolay kavrarsınız, o zamanda kolaylıkla gıdaların hangilerinin sizin için zararlı hangilerinin yararlı olduğunu daha kolay ayırt edebilirsiniz. Kolay gelsin. Aklınıza takılan herşeyi sormaya çekinmeyin lütfen.  08.02.2008 20:04
 

O zaman almıyım mı demeliyim? :( Bende de bir iştah var ki ne siz sorun ne ben diyim :) Faydalandım efendim. Teşekkür ederim.. ''İştahlı melekler öpsün sizi'' :)

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün 
 04.02.2008 10:46
Cevap :
Bu sistemde beslenmeye basladiktan 3 gun sonra iştahınız kalmayacak ki:)))) Denemesi bedava...  04.02.2008 17:42
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 25
Toplam yorum
: 21
Toplam mesaj
: 10
Ort. okunma sayısı
: 1647
Kayıt tarihi
: 24.01.08
 
 

Annem çok dua etmiş "abisinden çok çektim ne olur bu iştahlı olsun" diye; olmuşum da.... 1 yaşınd..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster