Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '18

 
Kategori
Siyaset
 

Kılıçdaroğlu Bunu Yapabilir mi?

Kılıçdaroğlu Bunu Yapabilir mi?
 

Yabancı parlamentolarda görmüş olduğumuz yumruklaşmalara benzer yumruklaşmış olsalar amenna, 'halk için yumruklaşıyorlar, halkın geleceğini daha iyi koşullara endekslemek için yumruklaşıyorlar' derdim ama hiç de öyle görünmüyordu maalesef dün mecliste meydana gelen kavga arasındaki yumruklaşmalar.

AKP+MHP seçim ittifakı meclisten geçmek üzereyken yaşanmış olan o ucuz polemikler ve ucuz kavga sonrasında bir kez daha gördük ki milletvekillerinin çoğu (istisnalar hariç) koltuk peşinde!

'Ucuz' tabirini kullandım. Çünkü kavganın içeriğinde halka yönelik hiç bir tutum görülmedi. Tamamen koltuğa yönelik, tamamen 'ben' öncelikli yumruklaşmanın ötesine gidilmediğini gördük televizyon ekranlarından.

Sinirimden başka kanala geçerek "Güldür Güldür Show" programını izledim. Zaten bu program dışında izlenecek başka program yok, iyi-kötü tartışma programları hariç.

Çıkmışlar CHP ve MHP Milletvekilleri arasında ittifak konusu için bir birleriyle yumruklaşıyorlar.

Asgari ücret konusu için yumruklaşsınlar da görelim!

Faiz konusunda yumruklaşsınlar da görelim!

Doların engellenemeyen yükselişi konusunda yumruklaşsınlar da görelim!

Mehmetcik Afrin'de vatan için göğsünü siper ederek ateşin içinde ölüm kalım savaşı verirken, bizimkiler koltuk peşinde! Üstelik yumruklaşarak!

Neyinize yetmiyor parlamenter sistemi!?

Zannediyorum bu gidişatla parlamenter sistemine geri dönülecek.

Dün yazmış olduğum gibi, ya PKK silah bırakarak ve oy patlaması yaşanacak ya da parlamenter sistemine devam arkadaşlar!

Kılıçdaroğlu'nun "Ne yaparlarsa yapsınlar 2019'da o zatı oradan aşağı indireceğim" demesindeki asıl amacının kendisinin cumhurbaşkanlığı koltuğuna oturması değil parlamenter sistemine devam edilmesinden yana almış olduğu tavır olduğunu düşünüyorum.

Kılıçdaroğlu'nun iktidar olmak gibi bir derdi yok arkadaşlar. Daha doğrusu CHP'nin..

Geçmişte Siirt Milletvekilini ben istifa ettirmediğime ve Kanun Hükmünde Kararnameyi ben çıkartmadığıma ve ara seçim ile Erdoğan'ı Milletvekili olarak ben seçtirmediğime, hatta "Çatı formülü" ile cumhurbaşkanı seçilmesine ben destek olmadığıma göre geriye tek isim kalıyor o da CHP!

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..