Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kim haklı

Kim haklı
 

Sıcaktan yanıp kavrulan İstanbul sabahıydı bugün beklenmedik bir manzara ile karşılaşmıştım şaşkınlıktı sıcak bir yandan kalabalık bir yandan..

Bugün gittiğim hastanede şaşılacak, belki kızılacak, belki hak verilecek bir durum ile karşılaştım, düşündüm Kral’da yazmalıyım bunu diye..

Hastane bahçesi tıklım tıklım olay var sandım meğer grevmiş içeri girdiğimde ise her yer tıklım tıklım millet ayakta grevde olan doktor ve çalışanların gelmesini bekliyorlar.. Kimisi yaşlı kimisi çocuk, kimisi şeker, kimisi tansiyon ya da kalp hastası kim de yok ki bu hastalıklar. Her yerde her koşulda mutlaka bekliyorsun herşey için bende bekledim tam iki buçuk saat..

İsyan edenler bağıranlar çağıranlar, kulaktan dolma bilgiler ile bende kulaklarımı doldurdum. Hasta doktoru dövmüş bayağı bir hasar bırakmış ve de ilk yaşanmıyormuş o hastanede, dövülen dövülene arkadaş.. Her kafadan bir ses yaşlı teyzenin birisi,
‘Bizde gidip hakkımızı arayalım, bu ne böyle şey mi olur’ diye bağırıyor etrafa ama kimse tınlamıyor. Kim tınlayabilir diye bakındım etrafıma herkes kendi derdinde, biri birlik olsa eminim yarı yolda bırakırlar yaşlı kadını..

Herkes kendi açısından haklı diye düşünüyorum ‘Madem grev yapılacaktı randevu vermesinler’ diye söylendim Grev’deki doktor ya da çalışanlar da haklı. Kendi açımdan bakıp ‘Bu ne banane onların grevinden’ diyemedim..

Teyze hala ısrar ile ‘şikayet edelim şunları arayın sağlık bakanlığını’ diyor. Etraftan bir iki yürekli çıkıyor biri anlayışlı hanımefendi, birinin de ağzından bal yerine zehir damlıyor, tıkayamıyorum kulağımı çünkü alıştık artık yedisinden yetmişine ağızlardan dökülen zehirli sözlere..

Bir amca ‘Nerede yaşıyoruz biz ?’ diyor…

Kimisi diyor saat 10'da basın açıklaması ardından görevlerine döneceklermiş diye, kimisi diyor bugün işlemez bu hastane.. Doktorlar geldi başladı muayene  her yer tıklım tıklım sıcak istanbul gününde..

Kimisi ameliyata giriyor kimisi röntgen çektiriyor herkes sağlığının peşinde koşmaya çalışıyor sinirler sakinleşirken anons yapılıyor. ‘Hastane doktor ve çalışanlar kütüphane’de toplanacaklar toplantı olacak’ hayda kopuyor bir kıyamet.  Sağlığımız allaha emanet yaşıyoruz, herkes kendi açısından haklı..

Güvenceli bir iş isteyen işçiler hakları için grev peşindeler.. Diğer yanda hasta yatağında ya da ameliyat olmayı bekleyen halkımız..
Kararı siz verin Kim Haklı ?

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..