Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Kimbilir belki düşündün, belki de bugüne kadar aklına bile gelmedi...

Beni hissettiğini çok iyi biliyorum.
Ama nedense hissetmene rağmen yokmuşum gibi davranmaya devam ediyorsun!
Biliyor musun, bunun sebebini bir türlü çözemiyorum. Hele aradığın bir çok sorunun cevabının bende olduğunu bilirken.
Korkutuyor muyum yoksa seni? Korkuyor musun benimle karşı karşıya gelmekten?
Kimbilir diyorum, belki de buna sebep diğer insanlar.
Belki de etrafın onlarla bu kadar doluyken, bana ihtiyaç duymuyorsun.
Söylesene, neden onları tercih ediyorsun?
Onlar ne çok şey öğretiyor değil mi sana?
Belki de sen öyle sanıyorsun!
Ben şimdi kalkıp sana beylik bir laf etsem, desem ki “sana kimse hiç bir şey öğretemez”, ne düşündürür dü acaba söylediğim bu cümle sana?
Yine çok öfkelenir miydin bana?
Onlar sana amaçların için yol, yöntem gösterebilir, araç verebilirler.
Peki ya amaç?
Amaç, her zaman sadece senin, kendinin. Yaptığın herşey yalnızca senin.
Seni kızdırma ihtimaline rağmen yeri gelmişken sana bir şey itiraf etmek istiyorum.
Sana baktığımda ne görüyorum biliyor musun?
Hem bir şey eksik, hem de çok şey var sen de.
Ne bileyim sanki bir bütünlük, bir anafikir .............,
Keşke daha temiz, daha kesin, bütünlenmiş olabilseydi gördüklerim.
Neyse boşver, unut istersen bütün bu söylediklerimi.
Belki de henüz zamanı değil daha bunları konuşmanın.
Son bir şey sormam için izin verir misin ki bana?
Belki de bu soru bir şeylerin fitilini ateşleyiveren küçük bir kıvılcım olur senin için.
Hiç düşündün mü?
Her zaman senin bir şey beklediğin hayatın da senden beklediği bir şey, bir cevap olabilir mi diye. Ya da benim hayata vereceğim bir cevabım var mı diye?
Kimbilir belki düşündün, belki de bugüne kadar aklına bile gelmedi böyle bir şey!
Ama birgün gelecek,
Bu soru senin de beynine düşecek.
Ve o gün sen,
Ya, hayata vereceğin cevabı, ona bunu ifade etmek için sana lazım olan tüm kelimeleri bulmuş olacaksın.
Ya da.........

20 Mart 2008
Haşim Arıkan
http://hasimce.blogspot.com/

Ne kadar duymazdan gelirsen gel, asla susmuyor insanın genellikle yalnızken duyduğu o meşhur ses.....


 
Toplam blog
: 110
: 1108
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Kimliksiz bir yazanım aslında... Bazen benim, bazen senim, bazen de herhangi biriyim. Belki d..