Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '09

 
Kategori
Güncel
 

Kimliğim kayboldu

Kimliğim kayboldu
 

Her geçen gün vay ülkemin hali dedirtecek olaylar yaşanıyor.Bizler başbakan şöyle. Cumhurbaşkanı böyle. Komutanlar askeri eğitemiyor telaşına kapılmış giderken, evdeki bir, iki çocucuğa sahip çıkamıyoruz.

Ülkem üzerindeki kara bulutları neden görmezden geliyoruz bilmiyorum. Sanmayın' ki sadece Türkiye Cumhuriyeti ile uğraşıyorlar. Çocuklarımız birer, birer yok oluyor. Neden kaytan bıyıklı, yağız delikanlı olmaya heveslenmiyorlar' da EMO, METAL, GOTHİC adı altında kızmı erkekmi ne olduğu belirsiz evlatlar sardı parkları, köşe başlarını. Hemen acizane fikrimi söyleyeyim.

-Anne baba suçlu değil.

-Çocuklar hiç suçlu değil.

Peki suçlu kim?

Üç tane kadın çıkıyor ortaya hayvan hakları diye sokaklarda bas, bas bağırıyor. Peşlerine bundan pay çıkarmak isteyen birkaç millet vekili takılıyor. Millet düşüyor bir hayvan merakına. Hayvanlar sevilir. Buna karşı değilim. Benim' de bir köpek, muhabbet kuşum ve bir' de kedim var. Lakin her şeyin yeri ayrıdır. Öyle insanlar tanıyorum' ki kedisi' ne, köpeği' ne gösterdiği ilgiyi, alakayı çocuğuna malesef göstermiyor.

Kötü bir nesil yetiştiriyoruz. Avrupa' da taşralı, kenar semt çocuklarının yaşantı tarzları bizim çocuklarımıza avrupa sosyetesi imiş gibi yansıtılıyor. Filmlerde, tv' de. Buna özenen , özellikle dar gelirli aile ve sorunlu aile çocukları nereye gittiğini bilmden sözüm ona tarz, imaj diye kişiliklerini yitiriyorlar.

Psikologlar ise televizyonlarda yorumculara hosteslik yapıyorlar. Birisi çıkıp hey millet, neredesin devlet demiyor. Atalarımızı hiç saygıyla anmıyoruz. (Laftan anlamayanın hakkı kötektir.) Sözü boş bir söz değildir. Devlet diyor' ki çocuklarınıza bir tokat vuramazsınız. Babanın tatlı bir tokadını yemeyen çocuk mümkün değil eğitilemez. (bu görüş sadece beni bağlar.) Benim kızım ilköğretim 7. sınıf öğrencisi. Siyah harici bir şey giymiyor. Sonradan buna ilave olarak zincirler, iskelet kolyeler ve bir takım aksesuarlar edinmeye başladı. Bir gün kızımın odasına misafir oldum ve tarzının ailemize yakışmadığını anlatmaya çalıştım. Bana verdiği cevap çok saygısızca idi. ( sizin içiniz geçmiş baba ben böyle mutlu oluyorum.) Elimde olmadan kızıma güzel bir osmanlı tokadı attım. Sonuç mu? Annesinin aylardır yaptığı mücadele hiç sonuç vermemiş, aksine çantasında maket bıçağı taşımaya başlayan kızım şimdi çiçekler kadar rengarenk ve cıvıl, cıvıl bir kız oldu. Şimdi soruyorum çocuğuna terbiye vermenin neresi suç. Haksızsam, haksızım. Ben çocuğumu böyle eğitiyorum. Tabi böyle derken her kusurda çocuklarınızı dövün, işkence edin demiyorum. Babanızdan gördükleriniz boş değildir. Ve devletimin büyüklerine sesleniyorum. Siz mecliste birbirinizi yiyorsunuz. Bizim nasıl çocuk yetiştireceğimize siz karar verecek kültüre erişememişsiniz' ki aile işlerine karışıyorsunuz. Bakın sokaklar insanlık dışı görüntülere sahne oluyor. RTÜK diye bir birim oluşturdunuz. Ne iş yapıyor. Sadece M. Ali ERBİL şunu dedi. Okan BAYÜLGEN bunu dedi. Siz bırakın show proğramlarındaki sözleri. Çocuk o küfürlerin alasını zaten anne ve babasından öğreniyor. Sayın RTÜK yetkilileri Amerikan filmlerindeki macera adı altında çocuklarımıza ne mesajlar verdiklerine bir bakın. İnternet' e bir çözüm getirin. 6 yaşında bir çocuk bile annesinden, babasından iyi sex öğreniyor. Şeytana sempati duyuyor. Nasıl dolandırıcılık yapılır öğreniyor. Bir takım oyunlarla nasıl insan öldürülür zevki yaşatılıyor. Bunlar tuzak değilde ne?
Bir tutturmuşuz medeniyet, kültür. Ne alaka geleceğimiz yok oluyor. Saygılar

 
Toplam blog
: 19
: 672
Kayıt tarihi
: 13.02.09
 
 

BEN NE DUVARLAR GÖRDÜM, HEP YIKILDILAR.    ..