Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '12

 
Kategori
Deneme
 

Kırmızı kart

Kırmızı kart
 

alıntıdır


Bir mayıs çocuğuyum, ilkbaharın en güzel ayının çocuğu yani.

Boğa burcuyum.

Burcumu da pek severim. İnanmayanlar için gereksiz bir yazı olabilir, okumayabilirsiniz.

Efendim bu Boğa burcu ile ilgili en çok yazılıp çizilen, söylenen şudur: "Boğa'sız bir Burçlar Kuşağı düşünülemez"

Bir de, "Çok sabırlıdırlar, çok vericidirler, ama onların öfkesini kazanmaya görün, kırmızı görmüş boğa gibi olurlar" denir.

O kadar doğru ki...

Şimdi diyelim bendeniz kırmızıyı gördüm, aman aman kaçın diyeyim ben size. Kendimi kendim bile tanıyamayabilirim.

Gerçi bu yaşıma kadar hiç bu kadar öfkelenmemiş ve hiç böyle bir kırmızı kart görmemiştim, ama öfke derecemi ve sonuçlarını bilirim elbette.

Ne yaparım kırmızı kartı görünce?

Bana yapılanın aynı karşılık veririm.

Daha önce dile getirmekten özenle kaçındığım, dile getirirsem karşımdakinin kırılacağını bildiğim doğruları bir bir sererim orta yere. Eğer geri çekilme görmezsem de devam ederim.

Öfkemin muhatabı kim olursa olsun. İsterse ormanlar kralı Aslan olsun, hiç fark etmez.

Neden?

Çünkü ben hiç kolay öfkelenmem, seversem de sonuna kadar veririm, ister aşk meşk, ister arkadaş, ister akraba.

Amaaa, suistimale uğradığımı mı gördüm, ihanete mi uğradım, işte içimdeki kırmızı gören boğa hemen çıkar ortaya.

Çıkarmış yani, burcum doğru söylüyormuş.

Benim sevgili güzel burcum:)

 
Toplam blog
: 314
: 1210
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Üsküdar İstanbul doğumluyum ve halen burada yaşıyorum. Okumak, yazmak ve seyahat etmeyi çok seviyor..