Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '12

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Kısaca: muhasebeci

Kısaca: muhasebeci
 

alıntıdır


Of arkadaşlar offf!

Yüksek nem ile birleşen kavurucu sıcaklar yetmiyormuş gibi, iş yetiştirmek için geç saatlere kadar çalışmaktan canım çıktı vallahi.

Mesleğim artık yapılmaz hale gelmek üzere, hatta üzeresi fazla, yapılmaz hale geldi bile. Bıktım inanır mısınız, bıktım illallah.

Her ay süresinde yetiştirilmesi gereken bir dolu beyanname, bildirge ve form, yine senenin belli dönemlerinde verilen bilgi formları vs. Üstelik her seferinde bir yenilik, mevzuat değişikliği, detaylar... Bir de bunların son bildirim tarihleri hep özel günlere rastlamaz mı, hayreti şayan yani. Millet dini, milli bayramları hafta sonlarıyla birleştirip tatile çıkmaya bayılıyor ya, yok bizde öyle bir şey. "Allahım bayram gelmesin ne olur, o üç günde dünya kadar iş yapacaktım ben" durumundayız hep. Maliyenin ücretsiz memuru olduk adeta. Kendi memurlarına yaptıramadıklarını bize yüklediler. Üstelik müşterilerimiz ne yaptığımızı, nasıl zorlandığımızı asla anlamıyor, hâlâ bizi kâtip gibi görüyor. İnanın, para kazanabileceğim başka bir iş bulsam hemen bırakacağım bu işi. Hiç tereddüt etmeyeceğim, yirmi altı yıllık emeğimi falan umursamayacağım. O derece yani.

Dört gündür neredeyse geceye yakın eve geliyorum. Allahtan oğlum Kınalıada'da sutopu antrenmanında oluyor ve geç geliyor da, "Beni ihmal ediyorsun anne" diyecek durumu olmuyor. Akşam eve geldiğimde direkt uyumak istiyorum, bilgisayarı falan gözüm görmüyor.

Neyse bugün tüm işlerimi halledip beyannamelerimi zamanında yetiştirdim de beynimin içi düşüncelerden arındı, rahata erdim. Ve böylece bilgisayarımı açıp blog sayfama kavuştum.

Tabi, kavuştum da ne oldu? Böyle, tabiri caizse kafayı yeme raddesindeki bir insanın yazacağı bir yazı yazmış oldum.

Ooof, offff...

* Bilmeyene not: Ben Mali Müşavirim (kısaca, muhasebeci) :))) 

 
Toplam blog
: 314
: 1210
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Üsküdar İstanbul doğumluyum ve halen burada yaşıyorum. Okumak, yazmak ve seyahat etmeyi çok seviyor..