Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kışın Ölme, İnsanlar Üşümesin

Belki ölen de üşür, ölüm için uygun zaman değil.

40 derece sıcakta da ölünmez.

Bazen ölene değil cenazesini kaldıranlara daha çok üzülüyorsunuz.

Birini dağların arkasına götürdük, sağlığında orayı istemiş mi ne. Ne vasiyeti ya gömün Angara’nın düzüne! Bi zahmet bi zahmet ki, tabutun altında yakın dostuymuş; iki büklüm seksenlik. Korktum onu da gömeriz diye, bir de vasiyetinde in deresini isterse…

Kabri taş çıkmış, iki gündür kazıyorlarmış bitmemiş, yarım gün daha kazdılar mı, eksi 31 derecede hoca dondu Kuran bitti Allah’ım Allah’ım!

Ya nolacak hiç mi insanlığın yok! Napim üşüyorum ölü gömecek adam değilim ben! Hatun elinden gelse Yunan Yorgo’nun cenazesine bile götürecek!

Kendiminkini ayarlarım… Baktım kışa gelecek vururum rakının gözüne hızlandırırım iki günde mort! Böyle konularda şaka olmaz biliyorum. Şaka da yapmıyorum zaten. Aynen böyle!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..