Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Kıyıya vuran sevdam

Kıyıya vuran sevdam
 

RESİM : ALINTI


Merhaba güzel günlerin kahramanı
Merhaba kıyıya vuran sevdam

Çok aşk mektubu okudum sana ve bana ait olmayan. Bu onlardan çok farklı. İçinde buram buram geçmiş, özlem, sızı barındıran bir mektup.

Dün bir yel esti kavurdu yüreğimi. Başımı önüme eğip gözlerimi sım sıkı kapatıp bir solukta yanından geçtim. Dua ettim görme, fark etme diye. Elbette bir sebebi var her şeyin ve ayrılığımızın olduğu gibi bununda. Bulamadım kendimde, yanmama sebep olan gözlere bakacak cesaret. Yakın hissetmiş olsam da geçmişi bir an da uzak çok uzaktı, sen ve geçmiş.,

Şimdi meraktayım. Geçmişi arkada bırakıp dikilseydim karşına, sevdiğin gülüşümle ne olurdu tepkin? Sen yüreğimin dönüşü zor olan bir köşesindesin. Yerin huzurlu, geçmişe saygılı ve sevgi dolu. Şimdi sorarım sana ya sen de yerim nasıl ? Yok yok kolay olmaz bile bile incitmek yüreğimi. Tepkini, yerimi merak etmek bile belki hakkım değil şimdi.

Şimdi saklımdasın ey yar
Gitmek istedin ve gittin
Gitmek istedik bu ilişkiden
Kopmak istedik ve koptuk çelişkiden

Bir daha geçer miyim oralardan, görüp de geçmeye dayanabilir miyim bilmem. Gözlerimi kapattığımda güzel günlerin anısı var. Maziye kırgınlığım yok. Sessizliğe kırgınlığım var. İnsan yürek acısına katlanırmış ama sessizlik insanı boğarmış. Sakın kızma bana eski sevdam her şeyin bir sebebi olduğu gibi kaçışımın da bir sebebi vardı. ( sessizlik ) Belki yıllar sonra bir yerde, hatta belki de bir çocuk bahçesinde karşılaşırız. Yıllar ya, maziyi bizden almış olur yada kim bilir kalıntılarla bize birer buse bırakmış olur.

HOŞÇAKAL GÜZEL GÜNLERİN KAHRAMANI
HOŞÇAKAL ESKİ SEVDAM, HEYECANIM, GÖNÜL KIPIRTIM
HOŞÇAKAL …

05. 05. 2009

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..