Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '06

 
Kategori
İlişkiler
 

Kız arkadaş? erkek arkadaş?

Kız arkadaş? erkek arkadaş?
 

Siz, arkadaş olarak kızları mı erkekleri mi tercih ederdiniz?

Ben ikisiyle ilgili ufak ufak edindiğim izlenimlerden bahsetmek istiyorum.

Erkeklerin gördüğüm kadarıyla kendi aralarında olan arkadaşlıkları oldukça samimi, yalansız ve gerçek arkadaşlıklardı. Benim bir kız olarak da erkeklerle arkadaşlıklarım küçük yaşlarımdan beri hep iyi olmuştu. En azından onların arkadaşlıkları bana hep daha samimi gelmişti. Kızlar gibi düzenbaz veya kıskanç değillerdi... Fakat yaşım ilerledikçe en azından ortaöğretim dönemlerine geldiğimde bu arkadaşlıkların bazen erkekler tarafından yanlış anlaşılmalara yol açabildiğini gördüm.

Kızlar ise, genel olarak bilindiği gibi az çok kıskanan ve saman altından su yürüten cinslerden olabiliyorlardı. En azından kendi yaşıtlarım arasında kızlarla arkadaşlıklarımda mutlaka bir arkadan iş çevirme (benim arkamdan olmasa da) veya dedikodu gibi davranışlar gördüm. Veya o da olmazsa sırf güzel diye, sırf beğendiği çocuk onla ilgileniyor diye diğer kızlardan nefret etme gibi davranışlar da var. Size bugün yakın davranıyorlar diye sırlarınızı, mutluluğunuzu veya üzüntülerinizi paylaşıyorsunuz, fakat günü geliyor en ufak bir kavganızda tüm bunları sizi tanımayan insanlara dahi anlatabiliyorlar.

Bir örnek vereyim, en yakın arkadaşım onun beğendiği çocukla muhabbet ediyorum diye benim hakkımda herkese ileri geri konuşmuş, sırlarımı açıklamış ve benle arkadaşlığını sona erdirmişti. Bu arkadaşım aslında oldukça kilolu ve pek de erkeklerin dikkatini çekecek bir kız değildi. Belki beni kıskandığı için yapmıştı, bilmiyorum... Ama bu gerçekten benim kız arkadaşlarıma olan güvenimi oldukça düşürmüştü.

Şimdi soracak olursanız, çok iyi erkek arkadaşlarım var. Aralarında beni yanlış anlamayan erkekleri kendime kanka diye tabir ettiğimiz dosttan öte bir arkadaşlık verenleri seçtim ve şuan kızlarla olduğumdan daha samimiyim onlarla...

Ha, derseniz sen bu kızların yaptığı davranışları yapmıyor musun diye, benim de bazen yaptıklarım olmuştur dürüst davranmak gerekirse...

Peki siz??? Siz hangisini seçerdiniz? Kız arkadaşları mı, erkek arkadaşları mı?

 
Toplam blog
: 14
: 1686
Kayıt tarihi
: 29.09.06
 
 

1991 dogumlu binlerce gencten biriyim. Anne ve babamın ilk gözağrısıyım. İyi bir anadolu lisesinde o..