Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
 

Kızını istiyorum Hayriye teyze!

Kızını istiyorum Hayriye teyze!
 

,


Yaşı henüz küçük demiştin ya, büyümüş işte!
Dünürcülüğünüz çok ani oldu diyerek yine işi yokuşa sürme sakın!
Büyümek ne demek, zıppır zıpır olmuş valla!
Ondan güzeli var mı, şöyle bir etrafına bakın!
Daha ne kadar bekleyecek kısmetini?
Benim onun beyaz atlısı, inanmazsan kendine sor!
Senden başkasına varmam, ama utanırım anama bunu söyleyemem dedi!

Hayalini kurduğu mavi gözlü kızımızın adını bile söyledi, ama noolur duyulmasın dedi!

Bense dayanamadım babama çıtlattım valla!
Haydi söyle, kim bakalım bu şanslı kız dedi!
Hiç sorma baba, eridim bittim dedim.
İlk mektepten bu yana kızına yandığımı söyledim!

Aman oğlum şu düşündüğün şeye bak, yarından tezi yok, ananla gider kızı isteriz dedi.

Sen hiç merak etme bu işi oldu bitti say, düğününüz yakın!
Kocaman adam oldun ulan, seninde olsun evin barkın!

Hem vermezlerse de zorla alırım, sen hiç tasa etme dedi!

Ama baba dedim!

Evet ne var, söyle dedi!

Ben kızı kaçırmak değil görücüye gitmek, elinden kahve içmek isterim!

Eeee, başkaaa?

Ben onu evinden telli duvaklı çıksın isterim!

Başkaaaa?

Ben anasının elini öpmeye yüzü olsun isterim!

Bu defa bana kızdı, dişlerini gıcırdattı!

Git ulan, kızı da kendin iste o zaman dedi!

Ne diyon Hayrünnisa teyze?

Kızı veriyon mu, vermiyon mu?

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..