Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '11

 
Kategori
Güncel
 

Konumuz futbol değil...

Konumuz futbol değil...
 

20 yaşlarında, yürüyemeyen bir oğlu var. Güneşli havalarda onu engelli arabasına koyar ve İstanbul Çekmeköy'de bulunan doğa parka götürür. "Çocuk temiz hava alsın, hanım biraz nefes alsın." diye.

"Parka giden caddenin yaya kaldırımı çok dar. Oraya dikilmiş olan ağaçların etrafını çevreleyen beton bloklar sürüşü engelliyecek şekilde yapılmış. İniş-çıkış yerinin tam ortasına "Buralarda bir okul var" anlamında tabela konulmuş.

Her defasında, her engelde, yoldan geçenlerden yardım istemek zorunda kalıyorum..."

Parka gidiş dönüş yolunu bu şekilde anlattıktan sonra ekledi: "Bu sorunumuzu yazsana."

Konu hassas...

Ne söyleyeceğimi bilemedim...

Fakat yazdım!

Gerçi, konumuz futbol değil ama... Belki, insanlar okur. Belediye başkanı, bir yerlerden duyar ve bu sorunla ilgilenir.

Belki...

 
Toplam blog
: 62
: 577
Kayıt tarihi
: 12.09.11
 
 

1963 Rize doğumluyum. İlkokulu Rize'de, ortaokulu Üsküdar'da okudum. Elektrik Teknik Bilimler kur..