Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '08

 
Kategori
Köpek Bakımı
 

Köpek eğitimi için gerekenler

Köpek eğitimi için gerekenler
 

Bence köpeği eğitmek gerekirken yapılması gereken en önemli şey köpeğe gerçek sevgi vermektir. Köpeği okşarsan ona olan sevgini belli edersin köpek çekinmeyip sana gelecektir. Bunu yaptınız; köpeğe hangi eğitimi vereceğinizde kararsız mısınız? Ona sopa atıp getirmesini, iki ayak üstünde durmasını, iyiyi kötüyü ayırt edebilmesini, tasmasız gezdirdiğinde yanında ayrılması... Ben olsam köpeğe en önce bu eğitimleri verirdim.

Ama yine de köpeğin türüne göre değişiyor ama tek birşey köpeğin çevreye olan karşılığı nasıl? Bu iyiyse köpeği olan bir arkadaşına gideceğin zaman veya çocuklu bir aileye gideceksen ki gideceksin sana süs köpeği olan çok tatlı çocuklarla oynamaya bayılan insanları seven diğer hayvanlarla iyi anlaşan bir köpek söyleyeyim Bichon Frise hem çok tatlı hem de uysal bir köpek ben köpek alacak olsaydım onu seçerdim. Hem alacağın köpeğin sana sadık olmalı hem köpeğin kendini rahat hissedeceği eski bir koltuk, sepet ve ya kutu onların hangisinde rahat olursa artık... hem köpeğin aşısı var, maması var hemde senin bakacak durumun olması gerek geçen gün köpek ansiklopedisinde okudum. Bazı insanlar köpeğe bakamayınca onları canı acıtılmadan veteriner tarafından öldürtüyorlarmış içimden bakamayacaksan alma hem köpek sana da alışıyo!!! Bence bunu kimse yapmamalı köpeğin canını sen mi verdin de sen alıyorsun!? Bu hiç doğru değil. Bu yüzden siz siz olun köpeğe bakamayacaksanız almayın.

 
Toplam blog
: 10
: 2006
Kayıt tarihi
: 24.08.08
 
 

1998 yılında Tekirdağ' da dünyaya geldim. Tekirdağ' ı çok seviyorum. Adımı "Bichon frise" olarak seç..