- Kategori
- Siyaset
Köşe yazarları…
Sayın Başbakan köşe yazarlarını eleştirmiş!.. Eleştirebilir.. Başbakanın da eleştirme hakkı var.. Ancak, köşe yazarların da yazma hakkı olduğunu unutmamalı.. Amaaaaa, Başbakan şunu diyebilir mi? Ey medya patronları, yazarlarınızı denetleyemiyorsanız, kapının önüne koyun! İpler burada kopuyor.. Demokrasi! Kanun! Gelenek.. Yaralanıyorsa, işler iyi gitmiyor demek.. Tevfik Fikret, “kanun diye, kanun diye, kanun tepelendi” diyor.. “95’e doğru” mu dönüyoruz? Demokrasi diye, demokrasi diye, demokrasi kaldırılıyor mu? Ülkede her şey karıştı!.. Birileri çıkıp, şimdiye kadar onlar bizi fişledi, biz de onları fişliyoruz diyorsa.. Aynı çizgiden biri de ağzını açıp kanı bozuk diyorsa.. Darbe darbe geliyor diyorsa... Basına tuuu, yuuhh diyorsa... Ergenekon diyor.. Ergenekoncu diyorsa.. Ergenekoncuları(!) tutukluyor.. Rütbesi yüksek kimi komutanları içeri atıyorsa... Ekmek ekmek diye bağıranlar varsa. İşsizler, açlar varsa, 550 milletvekilinin ne işi var orada? Köşe yazarları bunları yazmayacaklar da neyi yazacaklar? Yazarlarsa.. Kapının önüne mi atılacaklar? Dünyanın neresinde görülmüş böyle bir basın? Dünyanın neresinde görülmüş böyle bir devlet? Basın yazacak.. Köşe yazarı yazacak.. Yazar yazacak.. Şair yazacak.. Aşık yazacak.. Masalcı anlatacak... Halkın gözü kulağı olacak. Demokrasi olacak.. ……………… Ey demokrasi, nerdesin çık gel!