Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '09

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Koy koy Bodrum’dan haberler

Koy koy Bodrum’dan haberler
 

Bodrum’un içi bitti dedim mesaj yağmuruna tutuldum al benden de o kadarcılar tarafından. Herkes bu yaz Bodrum esnafı tarafından bir şekilde düdüklenmiş belli ki, lafı yiyen bana mesaj atıyor.

Koy koy Bodrum’dan haberleri geçiyim ki gitmeyenlerimiz de hiçbir şey kaçırmadıklarına sevinsinler. Merkezden hayır yoktu zaten son yıllarda olduğu gibi, ipini sapını koparan merkezde toplaşmış, rezil barlar, kalitesiz hizmet vesaire. Merkezde bir tek bar bu sene ön plana çıkıyor ki, biraz paralanan kendini orada buluyor. Otogar’ın hemen karşısındaki Vittoria. Onun dışında ele göze dişe dokunan hiçbirşey kalmadı merkezde.

Türkbükü her sene olduğu gibi formundaydı. Bianca ve Ship a Hoy’a bu sene bir de Lola Beach eklenmiş, herkes sokuşturmuş bir tarafını, sardalya balığı gibi dizilmiş conconlar, eğleniyoruz gibimsi hareketler falan felan. Türkbükü’nü Bodrum’un en gereksiz koyu ilan ediyorum. Bütün gereksiz insanlar da orada zaten.

Benim güzel Gümüşlüğüm de bu yaz itibariyle Hak’kın rahmetine kavuştu sevgili seyirciler. Türkbükü conconları kendi koylarında takılsalar iyiydi ama bu sene Gümüşlük’e de musallat oldular. Bodrum’un en güzel mekânlarından Gümüşlük Limon’u ve sahildeki balıkçıları da bu gereksiz tipler basmış. Geçen gün Limon’da otururken cadde tikileri “Benim için Bodrum demek Türkbükü demektir” dedi ve tamam dedim burası da finito…

Torba, Gündoğan, Yalıkavak gibi daha mütevazı ve sevimli koylarımızın da sonu yakındır çünkü koylardan koy beğen, evlerden ev seç durumuna dönmüş. Bodrum, beton badana boya elden çoktan gitmiş. Dağ, taş, ova, tepe ev ev ev! Anlamadığım bir şey de taaa dağların tepesine Bodrum evlerini dikmişler ama bu evde oturanlar buralara nasıl çıkıyorlar, hadi çıktılar her gün denize nasıl iniyorlar? Tam bir eziyet, Bodrum’da yazlığın var mı var. Dağın başında oturuyorum demiyorlar da.

Yakında yeni bir sayfiye yeri icat ederiz kesin çünkü Bodrum’un sömürülecek tarafı kalmadı. Allah’ım yaylara mı çıksak ne yapsak, yayla turizmi yeni trendim oldu bile. Bekle beni Karadeniz yayları…

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..