Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kralin hediyeleri...

Degerli bir kose yazarimiz cumhurbaskani ve basbakana soruyor. Suudi Arabistan Krali Turkiye`yi ziyareti sirasinda size yada esinize hediye verdi mi diye. Ilgili sahislardan su ana kadar bir yanit gelmedi. Daha once Kralin ziyaret ettigi ulkelerin devlet baskanlarina degerli hediyeler verdigi biliniyor. Devlet baskanlari da aldiklari hediyeyi yasa ve etik geregi, bu hediye benim makamima verilmistir diyerek, aldigi hediyeyi kayitlara gecirttiriyor. Bizde ise henuz bu etik olusmadigi icin devlet yonetiminde bulunan kisiler bu hediyelerin kendilerine verildigi dusuncesi icinde olduklarindan, hediyenin uzerine oturmayi tercih ediyorlar. Ne de olsa dini butun insanlar, onlardan iyi mi bilecegiz nasil davranilmasi gerektigini. Eger boyle bir hediye verilmemis olsa idi, soz konusu kisilerin basin danismanlari tarafindan coktan aciklama gonderilmisti. Bosuna mi gittiler kralin otel odasina kadar, o kadar halkin tepkisini cektiler. Tabi ki hakettiler o hediyeleri. Yasalar konumlari geregi kendilerine hediye edilen hediyelerin, makam sahiplerinin aldiklari maas oranina gore degerlendirilip kayit altina alinmasini emrediyor. Yasa tanimayan bir yonetim ile karsi karsiyayiz.

Ne diyelim Allah tuttugunuzu altin etsin, ama kullanmak nasip etmesin.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...