Küçük bir kız çocuğuymuşum / Deneme / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '15

 
Kategori
Deneme
 

Küçük bir kız çocuğuymuşum

Küçük bir kız çocuğuymuşum
 

 
Küçük bir kız çocuğuymuşum hala. Öyle diyor o içinde yalnızlığı yaşadığım kalabalık.. Mutlulukla gülümseyişimi görüyorlar, ışıl ışıl bakan kocaman gözlerimi görüyorlar..Gözlerimdeki ışıltının sevinçden değil de yüreğimdeki gözyaşlarından olduğunu bilmeden bakıyorlar gözlerime..Gülümseyişim mutluluktan mı  yoksa acılarımı maskelediğim bir tiyatro mu bilmiyorlar..
 
Duvarlarım var benim, yıkmaya korktuğum.. ve korktukça acıttığım, acıttığım kadar içimin acıdığı duvarlarım.. Şimdi bir umutlarım var elimde bir de dik durulu silüetim.. Omuz düşürmek bana yakışmaz.. Hayata inat, sahte gülen yüzlere inat yürüyorum uçurumlar ile dolu yolumda.. Ağır adımlarla yolun sonunda belli belirsiz gözümde beliren ışığa doğru.. Yalnızım... Ama şikayetçi olmamayı öğrendim yalnızlığımdan.. Kendim başarabileceğime inandığımdan yalnızlık benim tercihim..Kendi zaferimi yalnız başıma kutlayacağım günü düşleyerek yürüyorum..Hem ne fayda ki yardım dilemek gözleri körelmiş, kulakları sağırlaşmış dostlardan...Dost görüntüsüne bürünmüş düşmanlardan...dilinin değil de yüreğinin söylediklerini duyan yoksa boş vereceksin... Sarılacaksın kendine... Ve kimseye kendinden fazla değer vermeyeceksin..Sevmeyeceksin kendinden fazla...Her yeni günüme gülümsüyorum, aldığım her nefese şükrediyorum.. Kaybetmeyi göze aldığım bütün zenginliklere karşı, kaybetmeyi göze alamayacağım sevdiklerim var yüreğimde... Ben çok zenginim yüreğimdeki o sevgi yumakları ile... Şimdi sımsıkı tutunuyorum hayata ve yoluma devam ediyorum.. Yanımda olmak isteyenlere yüreğimdeki sevgiyi sunuyorum... Olmak istemeyenlere dökecek bir damla göz yaşım bile yok.. Çünkü gülümseyişim gibi gözyaşlarım da kıymetli benim.. Değmeyecek insanlar için ne gülüserim ben, ne de göz yaşı dökerim ben.. .Küçük bir kız çocuğuymuşum ben...Gamsız, kedersiz...Varsın öyle bilsinler...?
 
Toplam blog
: 61
: 486
Kayıt tarihi
: 16.02.10
 
 

Yazmak, ekmek gibi su gibi.... Ruhumun nefes alması gibi.... Hayatı tanıyabildiğim, kavrayabildiğ..