Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '10

 
Kategori
Deneme
 

Kum taneleri

Kum taneleri
 

Önümde yığınla kağıt vardı. O yığınla kağıdın arasında bir tane de kalem... Ne yazacağımı bilemiyordum. Yazmak istiyor muydum? O da muamma. Yazmak için düşünmek gerek. Peki düşünmek istiyor muydum? Cevabım inanılmaz bir şekilde "hayır" oldu. Beynimi rüzgara savrulmuş kum taneleri gibi özgür bırakmak istiyordum. Hiçbir şekil vermeden, onu hiçbir kalıba sokmadan kendi haline bırakmaya, o masum şekilsizliği, saflığı yakalamaya çalışıyordum. Ve bir an o istediğim sahne gözümde canlandı. Rüzgarda savrulan kendi halindeki altın kum taneleri öğle güneşinde parıl parıl parıldıyordu. Saf, özgür ve parlak... İşte istediğim şey buydu...

 
Toplam blog
: 12
: 1356
Kayıt tarihi
: 11.10.09
 
 

Öğrenciyim. Film izlemeyi severim. Canım birşeyler istedikçe yazarım. Ne olduğu farketmez. Bu blo..