Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kutlama

Gazetelerde bir haber okudum ve sizinle paylaşma ihtiyacını duydum.

Balıkesir 72 evet yanlış okumadınız tam 72 yıl sonra TBMM’ne ilk kez bir bayan milletvekili yollamış.

Ayşe AKBAŞ isimli bu bayan milletvekilini şahsım ve izin verirlerse tüm Balıkesir halkı adına kutluyorum. Umuyor ve diliyorum ki hem tüm yurdumuz, hem de ilimiz için güzel şeylere imza atar.

Doğru ve güzel olan her şeyi desteklemek bizim görevimiz.

İleriki yazılarda bu sayın milletvekilimizin ülke ve ilimiz için yaptıklarını uzun uzun yazma dileklerimle.

Tekrar başarılar dilerim.

Eyyüp YILDIRMIŞ

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..