Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '15

 
Kategori
Anılar
 

Kutu

Kutu
 

 
Annem aynanın karşısında saçlarını taramaktaydı. Dökülen saçları uçuşmasın diye omzunda beyaz bir tülbent vardı. Odanın kapısında durmuş onu seyrediyordum. Kollarını açıp beni yanına çağırdı.Koştum kucakladım hemen.
Kuaförcülük oynamaya başladık yine.Sapsarı saçları öyle yumuşaktı ki;
Parmağıma dolayıp bıraktığımda, çabucak lüle lüle olurdu. 
Aynadan bakışırdık oynarken. Buğulu gözlerinde lacivert bir tebessümle,hep sevgi ve iyilik görürdüm.
Aynanın önünde babamın nişan gecesi ona aldığı ve sonradan makyaj malzemelerini koymak için kullandığı gümüş rengi, metal bir çikolata kutusu vardı.
Babam öyle çok sevinmiş ki annemle evlenebileceğine, o kutuyu bulabilmek için
şehrin bütün şekerlemecilerini altüst etmiş.
Kutunun üzerinde akmakta olan bir ırmak;
ırmağın kıyısında kavaklar, 
kavakların dilinde rüzgar,
rüzgarın esintisinde hışırtılı bir şarkı.
Çeşit çeşit kollara ayrılmış salkımlar...
Salkımlara tutunmuş kabartma melekler...
Ve en çok annem gibi ;papatyalara benzeyen çiçekler vardı.
Orası cennetmiş.
Öyle söylerdi babam
O melekler de annemle babamın henüz doğmamış çocukları
Ağabeyimle ben.
Yani babam bir cennet bahçesi hayal etmiş belli ki
Annemle evlenirken.
 
Toplam blog
: 30
: 572
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Edebiyat, sinema, tiyatro ve müzik başlıca ilgi alanlarım. Gezmeyi, okumayı, yazmayı, düşünmeyi v..